۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۰۵

مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد؛

پیشرفت چشمگیر پروژه یکهزار و ۱٠ واحدی مسکن دهدشت

پیشرفت چشمگیر پروژه  یکهزار و ۱٠ واحدی مسکن دهدشت

دهدشت_ مدیر کل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پروژه یکهزار و ۱٠ واحدی مسکن دهدشت با پیشرفت چشمگیری در حال اجرا است.

محمد راستا در حاشیه بازدید از پروژه یکهزار و ۱٠ واحدی مسکن در دهدشت، در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به آغاز این پروژه از سال ۱۴۰۱ افزود: طرح با سرعت و پیشرفت قابل توجهی هم‌اکنون به میانگین بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی رسید.

وی تصریح کرد: این پروژه که به صورت مشارکتی و با تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی به متقاضیان ارائه می‌شود، با توافق‌های دو نفره و با قیمت تمام‌شده‌ای مناسب‌تر از انتظار و با مشارکت خود مردم در حال تکمیل است.

مدیر کل راه و شهرسازی استان خاطر نشان کرد: خوشبختانه، بسیاری از خانواده‌ها با تکمیل این پروژه به زودی صاحب خانه خواهند شد.

راستا با اشاره به دستاوردهای مهم این پروژه، گفت: برای اجرای زیرساخت‌های حیاتی مانند آب و برق، مشکلات برطرف شده و بزودی مرحله زیرسازی نیز آغاز می‌شود تا مشکلاتی نظیر گرد و خاک در این منطقه برطرف شود.

وی تأثیرات مثبت این پروژه در سطح استان را قابل توجه دانست و تصریح کرد: به دلیل ساخت مسکن در دهدشت و سایر نقاط استان، رشد قیمت خرید مسکن کاهش خواهد یافت.

راستا با اشاره به افزایش ۲۳ درصدی اجاره مسکن در استان نسبت به سال گذشته، گفت: باید نظارت دقیق بر اجاره‌بها به شکلی مطلوب انجام شود تا افرادی که توانایی خرید خانه را ندارند، بتوانند از بازار اجاره بهره‌مند شوند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان یکی از چالش‌های اصلی در روند ساخت مسکن را تأمین مالی خواند و ادامه داد: در این راستا، اگر اقساط مربوط به ساخت مسکن از طریق بانک‌ها به‌موقع و مناسب پرداخت شود، مشکلات مالی مردم کاهش یافته و روند ساخت خانه‌ها با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت.

کد خبر 6202221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مرادی IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
      0 0
      مهندس راستاد نفرمود چرا سایت شهید سلیمانی گچساران کاری نمیشه وکاملن تعطیل شده،،،،