۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۵۴

مدیرکل صدا و سیمای کردستان:

استودیو رادیو و تلویزیونی در مرز باشماق ایجاد شد

استودیو رادیو و تلویزیونی در مرز باشماق ایجاد شد

بیجار-مدیرکل صدا و سیمای کردستان گفت: استودیو رادیو و تلویزیونی ویژه ایام اربعین در مرز باشماق ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مرادی عصر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: صدا و سیمای کردستان دارای دو شبکه رادیویی و تلویزیونی است و در بحث پیاده‌روی اربعین حسینی استان کردستان جزو شش استان مرزی کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: برای سومین سال متوالی مرز باشماق برای تردد زوار حسینی در نظر گرفته شده است و صدا سیما در همین راستا برنامه‌ریزی لازم را انجام داده است.

مرادی گفت: از جمله این مهم می‌توان به ایجاد استودیو رادیو تلویزیونی در مرز باشماق و ایجاد استودیو رادیو تلویزیون در شهر مریوان و ایجاد استودیو رادیو و تلویزیون در شهر سلیمانیه اشاره کرد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان اضافه کرد: مسیر پیاده روی اربعین حسینی در شهر مریوان و مرز باشماق مسیر وحدت است و با توجه به مذاهب گوناگون در این استان این مسیر با عنوان مسیر وحدت نام گذاری شده است.

مرادی تاکید کرد: صدا و سیمای کردستان روزانه در حوزه صدا و سیما در عناوین مختلف بیش از ۱۵ ساعت در حوزه عملیات رسانه‌ای کار انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: از ابتکارات بسیار خوب همکاران ما در حوزه رسانه و صدا و سیما تبلیغات مویرگی برای مرز باشماق است چرا که یک مرز تازه‌ای برای گذر گاه است و روزانه ارتباط تلویزیونی با بیش از بیست شبکه استانی را در دستور کار داریم.

کد خبر 6202239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha