۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۸:۵۶

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان‌رضوی:

۱۲ هزار نفر از زائران خراسان‌رضوی با هواپیما راهی سفر اربعین شدند

۱۲ هزار نفر از زائران خراسان‌رضوی با هواپیما راهی سفر اربعین شدند

مشهد- مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان‌رضوی گفت: ۱۲ هزار نفر از زائران خراسان‌رضوی با هواپیما راهی سفر اربعین ۱۴۰۳ شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس خداشناس اظهار کرد: بیش از ۱۲ هزار نفر از زائران خراسان‌رضوی در زمان ثبت‌نام در سامانه سماح، تردد هوایی را برای شرکت در پیاده‌روی اربعین انتخاب کرده‌اند.

مدیر روابط عمومی سازمان حج و زیارت خراسان‌رضوی در خصوص انتخاب وسیله نقلیه زائران اربعین از مبدأ خراسان‌رضوی به مرزهای غربی کشور گفت: بیش از ۱۲ هزار نفر از زائران خراسان‌رضوی در زمان ثبت‌نام در سامانه سماح، تردد هوایی را برای شرکت در پیاده‌روی اربعین انتخاب کرده‌اند.

وی ادامه داد: همچنین حدود ۳۰ هزار نفر از زائران استان با قطار، حدود ۷۰ هزار نفر از زائران استان با اتوبوس، بیش از ۱۳۵ هزار نفر از زائران استان با وسیله شخصی و بیش از ۱۰ هزار نفر با تاکسی به مرزهای غربی کشور برای شرکت در پیاده‌روی اربعین سفر کرده‌اند.

خداشناس در خصوص آخرین آمار زائران متقاضی از خراسان‌رضوی برای شرکت در پیاده‌روی اربعین عنوان کرد: تاکنون بیش‌از ۲۵۸ هزار نفر از خراسان‌رضوی و ۱۷۶ هزار نفر از شهرستان مشهد در سامانه سماح ثبت‌نام کرده‌اند.

کد خبر 6202265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha