۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۱۹:۲۸

استاندار گیلان:

اقدامات خوبی برای تجهیز ورزشگاه‌های گیلان انجام شده است

اقدامات خوبی برای تجهیز ورزشگاه‌های گیلان انجام شده است

رشت- استاندار گیلان گفت: اقدامات خوبی برای تجهیز ورزشگاه‌های گیلان انجام شده است.

به گزارش گزارش خبرنگار مهر، اسدالله عباسی گیلان عصر سه‌شنبه در جمع سرمربی، بازیکنان و کادرفنی و دیگر مسؤولان تیم فوتبال سپیدرود رشت با بیان اینکه سپیدرود، یکی از تیم‌های پرافتخار و پر طرفدار فوتبال گیلان و ایران است، اظهار کرد: این تیم در کنار سایر تیم‌های گیلانی باید مورد حمایت قرار گیرد.

وی با ابراز خرسندی از آمادگی گیلان برای میزبانی از مسابقات لیگ برتر، لیگ یک و دو کشور گفت: در گذشته شرایط میزبانی برای تیم‌های فوتبال استان در مسابقات کشوری و لیگ‌های فوتبال فراهم نبود ولی در سه سال گذشته اقدامات خوبی انجام شده و ورزشگاه‌های زنده‌یاد سیروس قایقران بندرانزلی، شهید عضدی رشت، سردار جنگل و استادیوم‌های شهرداری آستارا و تالش تا حد امکان تجهیز شدند.

استاندار گیلان با تاکید بر حفظ و احیای تیم‌های ورزشی استان از جمله در رشته فوتبال، بیان کرد: اگر تیم سپیدرود و داماش در سال‌های گذشته مورد حمایت قرار می‌گرفت جلوی سقوط آن به دسته‌های پایین‌تر گرفته می‌شد.

وی همچنین با قدردانی از رئیس محترم جمهور از انتخاب و معرفی وزیر ورزش از استان گیلان بیان کرد: قطع به یقین با توجه به ظرفیت‌های فراوان حوزه ورزش در گیلان، حضور وزیر ورزش از استان عزیزمان منشأ خیرات خواهد بود.

کد خبر 6202297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha