۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۰۹

مرکز تجمیع چاپ شناسنامه در استان بوشهر آغاز به کار کرد

مرکز تجمیع چاپ شناسنامه در استان بوشهر آغاز به کار کرد

بوشهر- مرکز تجمیع چاپ شناسنامه استان بوشهر با حضور مسئولان افتتاح و کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، اسکندر پاسالار عصر سه شنبه در آئین افتتاح مرکز تجمیع چاپ شناسنامه، اظهار داشت: سازمان ثبت احوال طی چند سال اخیر تحولات گسترده‌ای در زمینه ارائه خدمات مطلوب و آسان به شهروندان ایجاد کرده است.

مدیر کل ثبت احوال استان بوشهر ادامه داد: سازمان ثبت احوال همواره در تلاش است زمینه‌ای فراهم کند تا خدمات به راحتی و در کمترین زمان ممکن در دسترس مردم قرار گیرد.

وی چاپ شناسنامه به صورت متمرکز و توزیع در محل را جدیدترین خدمت ثبت احوال برای تسهیل در امر خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و افزود: کاهش هزینه‌ها، پرهیز از سفرهای درون شهری، دسترسی آسان به خدمات ثبت احوال و چاپ و توزیع شناسنامه در محل از مزایای این طرح است.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر، اشتغال زایی را از دیگر مزایای این طرح عنوان کرد و گفت: در اصل ۴۴ قانون اساسی بر خصوصی‌سازی و مردمی‌سازی اقتصاد در کنار امکان رقابت در فضای باز اقتصادی تاکید خاصی شده است.

پاسالار، تاکید کرد: دولت باید تصدی‌گری خود را کاهش دهد و به سمت تنظیم‌گری برود، از این رو سازمان ثبت احوال با اجرای طرح تجمیع چاپ شناسنامه، ضمن کاهش هزینه‌های دولت فرصت اشتغال برای تعدادی از افراد را فراهم کرده است.

وی ابراز امیدواری کرد: با اجرایی شدن طرح تجمیع چاپ شناسنامه، مدت زمان انتظار برای صدور شناسنامه کاهش یابد و افراد شناسنامه خود را به راحتی در محل دریافت کنند.

مدیرکل پست استان بوشهر نیز با ابراز خرسندی از توسعه‌ی همکاری ثبت احوال و پست اظهار داشت: در سنوات گذشته، تجارب خوبی در همکاری‌های مشترک ۲ دستگاه وجود داشته است و امیدواریم با اجرای این تفاهم نامه شاهد ارائه خدمات مطلوب‌تر به هم استانی‌ها باشیم.

کد خبر 6202391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha