۳۰ مرداد ۱۴۰۳، ۲۲:۲۰

فرماندار آبیک خبر داد؛

فعالیت ۱۵ تشکل و سازمان مردم نهاد در شهرستان آبیک

فعالیت ۱۵  تشکل و سازمان مردم نهاد در شهرستان آبیک

آبیک- فرماندار شهرستان آبیک از فعالیت ۱۵ تشکل و سازمان مردم نهاد در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت اله مددخانی بعد از ظهر سه شنبه در مراسم تجلیل از مدیران مسئول تشکل های مردم نهاد شهرستان آبیک، با بیان این موضوع که دولت تسهیل گر امور سازمان های مردم نهاد است، اظهار کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران براساس اراده مردم شکل گرفته و تاکید امامین انقلاب بر حضور مردم در عرصه های مختلف انقلاب بوده است و دولت سیزدهم دولتی مردمی بود و از نوع نگاه رئیس جمهور هم پیداست که دولت چهاردهم هم نگاه ویژه به حضور فعال مردم در حکمرانی خواهد داشت.

فرماندار شهرستان آبیک ضمن مطلوب ارزیابی کردن فعالیت سمن ها و تقدیر از عملکرد آنان، تصریح کرد: در راستای بهره‌مندی بیشتر از ظرفیت سازمان های مردم نهاد، اصحاب رسانه نسبت به معرفی سازمانهای مردم نهاد شهرستان و حوزه های مختلف فعالیت آنان به شهروندان اقدام نمایند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۵ تشکل و سازمان مردم نهاد در شهرستان آبیک به ثبت رسیده و در حوزه های مختلف خانواده، محیط زیست، سلامت، ورزش، امور خیریه و.... مشغول به فعالیت های اجتماعی و فرهنگی می باشند.

گفتنی است سازمان مردم نهاد، سازمان‌های غیردولتی، مستقل و غیر انتفاعی هستند که بدون کنترل دولت فعالیت می‌کنند و اغلب توسط افراد یا گروه‌هایی با علایق و اهداف مشترک برای رسیدگی به مسائل اجتماعی، زیست محیطی یا بشردوستانه تشکیل می شوند.

کد خبر 6202402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha