جمعیت اسرای فلسطینی:

صهیونیست‌ها به طور سازمان یافته از شکنجه استفاده می‌کنند

صهیونیست‌ها به طور سازمان یافته از شکنجه استفاده می‌کنند

جمعیت اسرای فلسطینی از شکنجه گسترده غیرنظامیان بازداشت شده در بند رژیم صهیونیستی خبر داد.‌

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ غزه در هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون بیش از ۱۰ هزار و ۲۰۰ غیرنظامی فلسطینی را در کرانه باختری به اتهام ارتباط با جنبش حماس دستگیر کرده است. حقایقی که به تازگی بر ملأ شده است از عمق فاجعه انسانی در زندان‌های رژیم صهیونیستی حکایت دارد.

بر این اساس، جمعیت اسرای فلسطینی، یک نهاد فعال در زمینه بازداشت شدگان توسط صهیونیست‌ها با صدور بیانیه از شکنجه سازمان یافته اسرا در بند این رژیم خبر داد.

در این بیانیه آمده است: براساس شهادت فلسطینیانی که به تازگی از بند رژیم صهیونیستی آزاد شده‌اند، در زندان اوفر نظامیان صهیونیست به طور سازمان یافته در حال شکنجه و تحقیر فلسطینیان هستند.

این بیانیه می‌افزاید: آزار و اذیت اسرای فلسطینی در این زندان همان مواردی است که در زندان سدی تیمان مطرح شده است. تجاوز به زندانیان از جمله ابزاری است که صهیونیست‌ها علیه بازداشت شدگان استفاده کرده‌اند.

بسیاری از اسرای زندان اوفر از فلسطینیان بازداشت شده در غزه هستند. در ماه ژوئیه هشت تن از این اسرا از زندان آزاد شده و جزئیات فاجعه آمیزی از شکنجه‌های نظامیان صهیونیست را افشا کردند.

کد خبر 6202432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • مهر IR ۰۲:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
      0 0
      بخشی از گرفتاری و شکنجه شدن مردم این تونلهایی بود که بدون اجازه در خانه های مردم حفر کرده بودند اخر این همه هزینه چه سود داشت تنها چند تونل مستحکم بتونی کافی بود