۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۲:۵۲

فرمانده انتظامی شهرستان قاین خبر داد؛

توقیف بیش از ۲ تن تخم مرغ فاقد مجوز در قاین

توقیف بیش از ۲ تن تخم مرغ فاقد مجوز در قاین

بیرجند-فرمانده انتظامی شهرستان قاینات گفت: مأموران در بازرسی از یک دستگاه نیسان، ۲ تن تخم مرغ غیر مجاز و فاقد مجوز بهداشتی به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال کشف کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فولادی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره توقیف بیش از ۲ تن تخم مرغ فاقد مجوز در قاین اظهار کرد: مأموران انتظامی پاسگاه ولی (عج) قائنات هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان، به یک دستگاه نیسان مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قائنات افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از کامیون، ۲ تن تخم مرغ غیر مجاز که فاقد هر گونه مجوز حمل بود کشف کردند که ارزش ریالی محموله کشف شده بنا بر نظریه کارشناسان مربوطه، بالغ بر یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شد.

وی بیان داشت: مأموران در این رابطه یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ فولادی خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ یا به سامانه پیامکی ۱۱۰۵۶ اطلاع دهند.

کد خبر 6202930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha