۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۴:۴۶

اخذ مجوز کودکستان‌ها از درگاه ملی مجوزها صورت می‌گیرد

اخذ مجوز کودکستان‌ها از درگاه ملی مجوزها صورت می‌گیرد

اصفهان-معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: اخذ مجوز برای تمامی کودکستان‌ها از طریق درگاه ملی مجوزها صورت می‌گیرد.

وجیه فاضل در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به روند مجوزدهی کودکستان‌ها اظهار کرد: برای تأسیس کودکستان اعم از مراکز فاقد مجوز یا دارای مجوز از سایر نهادها و سازمان‌ها باید از طریق درگاه ملی مجوزها اقدام کنند در غیر این صورت فعالیت آن‌ها غیرمجاز بوده است.

وی افزود: از سویی دیگر مربیان کودکستان‌ها می‌توانند برای تطبیق یا معادل‌سازی گواهی‌های آموزشی خود به سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک مراجعه کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان کودکستان‌ها اعم از حقیقی - حقوقی، خانه‌های بازی، مرکز خلاقیت، و… را از جمله مراکز مجاز برای دریافت مجوز دانست و افزود: کلیه مراکز فعال ارائه‌کننده خدمات تربیتی، آموزشی و مراقبتی شامل مهدهای کودک و مراکز پیش‌دبستانی و سایر مراکز آموزش و تربیت و نگهداری از کودکان برای ادامه فعالیت خود باید فرایند تکمیل پرونده خود را از سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک پیگیری کنند.

وی یادآور شد: در سال جاری بیش از ۱۹ متقاضی صدور مجوز تأسیس کودکستان با تأیید شورای برنامه‌ریزی و نظارت تعلیم و تربیت کودک استان اصفهان مجوز دریافت کرد.

کد خبر 6203190

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha