۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۵:۳۰

سردار رادان خبر داد؛

خروج بیش از ۳ میلیون زائر از مرزهای ۷ گانه کشور

خروج بیش از ۳ میلیون زائر از مرزهای ۷ گانه کشور

فرمانده کل انتظامی کشور از خروج بیش از ۳ میلیون زائر از مرزهای ۷ گانه کشور خبر داد و گفت: پلیس تمام تمهیدات خود را جهت تردد آسان زائران در مرزهای ۷ گانه به کار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار احمدرضا رادان در حاشیه بازدید از پایانه مرزی مهران گفت: مرز مهران پرحجم‌ترین و پرترددترین پایانه مرزی در ایام اربعین است که باید همکارانم در انتظامی و سایر ارگان‌ها بدون وقفه به مردم خدمت می‌کردند که خدا را شکر تا اکنون مردم رضایت خوبی از پلیس و دستگاه‌های خدمت رسان داشته‌اند.

وی افزود: تاکنون بیش از ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار زائر از مرزهای ۷ گانه کشور به سمت عراق خروج داشته‌اند که بیش از ۵۰ درصد این ترددها از پایانه مرزی مهران بوده است و تا اکنون یک و نیم میلیون نفر از زائران به کشور بازگشته‌اند.

این مقام ارشد انتظامی کشور با اشاره به اینکه بر اساس تجزیه و تحلیل داده‌ها احتمال می‌رود در روزهای آینده شاهد موج خروج و ورود زائران در مرزهای ۷ گانه باشیم تصریح کرد: همکاران پرتلاشم در مرزبانی، انتظامی، یگان ویژه و دیگر پلیس‌های تخصصی در مرزهای ۷ گانه به صورت شبانه روز در آماده‌باش کامل بوده و پذیرای زائران هستند.

فرمانده انتظامی کل کشور ادامه داد: باید از اصحاب رسانه به واسطه اطلاع رسانی دقیق، به موقع، به هنگام و در جای خود که این اثر بسیار زیادی در آگاهی مردم از پیاده‌روی اربعین دارد تشکر کنم و همچنین از مردم عزیزمان به واسطه احترام به قانون تشکر و قدردانی می‌کنم.

سردار رادان در پایان گفت: ضمن تقدیم سلام و ادب خدمت کلیه همکاران عزیز، از خانواده‌های همکارانم که با صبوری در این راه ما را یاری کردند، صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم و نکته امیدوار کننده در اینجا این است که خدمت در ایام اربعین لطف آقا اباعبدالله الحسین (ع) است که به عنوان یک کارفرمای بزرگ، ما را به عنوان یک پیمانکار قبول کرده است.

کد خبر 6203231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha