۳۱ مرداد ۱۴۰۳، ۱۷:۰۵

رادیو برای ترویج ورزش به روستاها رفت/برنامه‌ریزی پیاده‌روی همگانی

رادیو برای ترویج ورزش به روستاها رفت/برنامه‌ریزی پیاده‌روی همگانی

مدیر رادیو ورزش با اشاره به طرح «ورزش در آبادی» آن را اقدامی برای شکل گیری پیاده روی همگانی و ورزش گروهی دانست.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، علی اصغر احمدی مدیر رادیو ورزش درباره شکل گیری طرح برنامه «ورزش در آبادی» گفت: از آنجایی که یکی از محورهای مهم سند تحول سازمان صدا و سیما، توجه به ظرفیت های مغفول روستاها و توانمندی های روستاییان پرتلاش کشورمان بوده و به لحاظ اینکه درصد مهمی از مدال آوری ورزش کشورمان توسط روستاییان است، لذا همواره به دنبال این بوده ایم که اقدامی نو در این راستاها شکل بگیرد که با طرح «ورزش در آبادی» در رادیو ورزش این اقدام شکل گرفت.

وی درباره قالب اجرایی این طرح توضیح داد: این برنامه به صورت میدانی از ساعت ۸ تا ۹:۳۰ صبح روزهای جمعه در روستاهای کشور اجرا شده و به صورت زنده از رادیو ورزش پخش می شود. در این برنامه که به شکل پیاده روی همگانی بوده، روستاییان در انتهای مسیر به صورت تجمیعی ورزش همگانی گروهی انجام خواهند داد. جوایزی نیز به قید قرعه به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد. در حاشیه این برنامه از پیشکسوتان ورزش روستا، قهرمانان ورزش روستا و خیران ورزشی و خانواده شهدای ورزش هم تجلیل می شود.

مدیر رادیو ورزش درباره اهداف ورزش در آبادی بیان کرد: توسعه عدالت اجتماعی و ارتقای سطح سلامت و شادابی جامعه همراه با ایجاد فرصتی برای تعامل و همبستگی اجتماعی بین افراد و تشویق به انجام فعالیت بدنی منظم و در نهایت ایجاد فضایی شاد و مفرح برای انجام فعالیت‌های ورزشی در روستاها جزو اهداف این برنامه بوده است.

کد خبر 6203303

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha