حمله موشکی حزب‌الله لبنان به نظامیان صهیونیست

حمله موشکی حزب‌الله لبنان به نظامیان صهیونیست

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی را در شمال سرزمین‌های اشغالی موشک‌باران کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی از حملات جدید خود علیه نظامیان و مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۴:۴۵ روز چهارشنبه بیست‌ویکم آگوست ۲۰۲۴ موضع‌گیری‌های نظامیان دشمن در موضع مسکاف عام را با تسلیحات موشکی هدف گرفتند و آن‌ها را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان و در واکنش به تعرض و تروری که دشمن اسرائیلی در بیت لیف مرتکب شد، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۴:۲۰ روز چهارشنبه بیست‌ویکم آگوست ۲۰۲۴ پادگان رامیم را که مقر فرماندهی گردان است و در حال حاضر نیروهای تیپ گولانی در آن حضور دارند با چندین موشک کاتیوشا هدف قرار دادند.

علاوه بر این موضع صهیونیستی «المالکیه» در شمال سرزمین‌های اشغالی نیز از سوی رزمندگان حزب‌الله لبنان با گلوله‌های توپخانه هدف قرار داده شد.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز کمی پیش‌تر گزارش داد که ۱۰ موشک از سمت لبنان به سوی سرزمین‌های اشغالی شلیک شده است که ۳ فروند آن در شهرک صهیونیست‌نشین «مرگلیوت» در اطراف مرزهای شمال سرزمین‌های اشغالی منفجر شده است.

کد خبر 6203349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • یک مسلمان ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
      0 0
      ای صهیونیستهای جنایتکاروکودک کش بزودی باهاتون کاری میکنیم که صدای زجّه وفریادتان سرزمین اشغالی را فرابگیردوکسی بدادشما نرسد.
    • ابوالفضل IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۵/۳۱
      0 0
      سلام ابتکاز عمل در عمل نمودن موشک باران انبار مهمات مواد غذائی وپالایشگاه معادله به نفع مقاوت وحماس تغییر می شود