۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۰۳

برگزیدگان همایش تئاتر منطقه‌ای عاشوراییان در ملایر معرفی شدند

برگزیدگان همایش تئاتر منطقه‌ای عاشوراییان در ملایر معرفی شدند

همدان- برگزیدگان همایش تئاتر منطقه‌ای عاشوراییان با حضور مسئولان، هنرمندان و داوران در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر برگزار و برگزیدگان آن معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، همایش منطقه‌ای تئاتر عاشوراییان از ۲۰ تا ۳۱ مرداد ماه با حضور ۱۱ استان کشور در ملایر برگزار شد که شامگاه چهارشنبه آئین اختتامیه این همایش با حضور مسئولان، هنرمندان و داوران در مجتمع فرهنگی و هنری ملایر برگزار و برگزیدگان آن معرفی شدند.

در مراسم اختتامیه و بر اساس آرا هیأت داوران نخستین همایش منطقه‌ای "تاک" عاشوراییان در بخش خیابانی: بخش بروشور: هیأت داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از طراح بروشور نمایش "تیرک" از "لیلی صادقی" تقدیر به عمل آورد.

در بخش موسیقی: هیأت داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از موسیقی نمایش "هنگامه‌ای که آسمان شکافت" از "امید کرمی تقدیر کرد.

در بخش طراحی فضا: هیأت داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از طراحان فضای نمایش‌های "علامت" از "ناصر کریمی‌نیک"، "کبوتر زخمی" آمنه حسن زاده، "نذر مادر" مالک آبسالان و "عاشورا تا اربعین" پژمان شاهوردی تقدیر به عمل آورد، همچنین هیأت داوران با اهدای لوح تقدیر از گروه بازیگران نمایش "تیرک" تقدیر به عمل آورد.

در بخش بازیگری زن: هیأت داوران با هدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از بازیگر زن نمایش "خاطرات سیاه" از مرضیه ولی‌زاده تقدیر کرد. در بخش بازیگری مرد: هیأت داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از بازیگر نمایش "هنگامه‌ای که آسمان شکافت" از "هومن روح‌تامی" تقدیر به عمل آورد.

در بخش برگزیده بازیگری مرد: هیأت داوران بخش از بازیگران نمایش‌های "علامت" و نذر مادر" از "ناصر کریمی نیک و مالک آبسالان با اهدای تندیس جشنواره و دیپلم افتخار و جایزه نقدی به عنوان برگزیده این بخش تقدیر به عمل آورد.

در بخش طرح و ایده: لوح تقدیر و جایزه نقدیر به طرح و ایده پرداز نمایش "خاطرات سیاه" به رضا باغبان تعلق گرفت، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی بخش برگزیده طرح و ایده پرداز به نمایش "علامت" به ناصر کریمی نیک تعلق گرفت.

در بخش کارگردانی برگزیده نداشت و هیأت داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از کارگردانان نمایش‌های "تیرک"، "نذر مادر" از آرش رضایی و مالک آبسالان تقدیر به عمل آورد آرا هیأت داوران نخستین همایش تئاتر منطقه‌ای "تاک" عاشوراییان در بخش صحنه‌ای: بخش بروشور: لوح تقدیر و جایزه نقدی به طراح بروشور نمایش "چند روایت متقارن" به حسین الوندی اهدا شد.

در بخش گریم: لوح تقدیر و جایزه نقدی به گریمور نمایش‌های "آخرین خرناسه خشاب" و "آریگاتو" به شهرام معارف‌وند اهدا شد. در بخش نور: لوح تقدیر و جایزه نقدی به نمایش "روزهایی که به یادت گذشت" به محمد فرجی اهدا شد.

بخش موسیقی: رتبه سوم لوح تقدیر و جایزه نقدی به موسیقی نمایش "آخرین خرناسه خشاب" به ناصر کریمی نیک، لوح سپاس و جایزه نقدی رتبه دوم به گروه موسیقی نمایش "سرمد" محمدامین محمدی و رتبه نخست تندیس جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به موسیقی نمایش "نصرت" سالار پردل تعلق گرفت.

در بخش طراحی صحنه: رتبه سوم لوح تقدیر و جایزه نقدی به طراح صحنه نمایش "نصرت" به لیلا مهدی‌آبادی، لوح سپاس و جایزه نقدی رتبه دوم به طراح صحنه نمایش "چند روایت متقارن" به اسماً نوذری، رتبه نخست تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به طراح صحنه نمایش "سرمد" آتنا فارسی جانی اهدا شد.

در بخش بازیگری هیأت داوران در این بخش از خانم‌ها "اعظم سلیمانی" و "مهری تکلو" و "اسدالله دوستی" و بازیگر نوجوان نمایش برگشته "آرسام دشتی" با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی تقدیر کرد.

در بخش بازیگری زن: هیأت داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از بازیگر نمایش "سرمد" از شقایق احمدی تقدیر کرد و رتبه سوم به صورت مشترک به بازیگران نغمه حامیان و مهسا رضایی برای نمایش‌های "چند روایت متقارن" و "روزهایی که به یادت گذشت"، لوح سپاس و جایزه نقدی رتبه دوم به بازیگر نمایش "نصرت" به لیلا مهدی آبادی و رتبه اول تندیس جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به بازیگر "یک زندگی بهتر" نسیم پاییزی راد تعلق گرفت.

در بخش بازیگری مرد: هیأت داوران با اهدای لوح تقدیر و جایزه نقدی از بازیگران مرد نمایش‌های "چند روایت متقارن" و "آریگاتو" از امیرحسین فاطمی و حسین عباسپور مشترکا تقدیر کرد، لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه سوم بازیگری مرد به بازیگر نمایش "یک زندگی بهتر" به جواد یعقوبی؛ لوح سپاس و جایزه نقدی رتبه دوم به بازیگر نمایش "سرمد" شهرام سلطانی و تندیس جشنواره دیپلم افتخار و جایزه نقدی به بازیگر نمایش "سرمد" به شایان سلطانی اهدا شد.

در بخش متن: هیأت داوران در این بخش با اهدا لوح تقدیر و جایزه نقدی از نویسنده نمایش "آریگاتو" از علی نیکجو تقدیر کرد، رتبه سوم این بخش و لوح تقدیر و جایزه نقدی به نویسنده نمایش "نصرت" اهدا شد، لوح سپاس و جایزه نقدی رتبه دوم به نویسنده

نمایشنامه "چند روایت متقارن: به امین فعله گری و تندیس جشنواره دیپلم افتخار و جایزه تقدی رتبه نخست این بخش به شهرام سلطانی برای نمایشنامه "سرمد" اهدا شد.

در بخش کارگردانی: هیأت داوران لوح تقدیر و جایزه نقدی رتبه سوم را به نمایش "چند روایت متقارن" به امیرحسین فاطمی، لوح سپاس و جایزه نقدی به کارگران نمایش "یک زندگی بهتر" به سعید چگینی و تندیس جشنواره و دیپلم افتخار و جایزه رتبه نخست کارگردانی بهکارگردان نمایش "سرمد" آتنا فارسی جانی تعلق گرفت.

طبق نظر هیأت داوران با توجه به پرداختن به زندگی شهید پیرولی و قرابت موضوعی جشنواره، به صورت مشروط نمایش "کبروهای زخمی" در بخش خیابانی و با توجه به اتفاق نظر هیأت داوران، نمایش "سرمد" به صورت مشروط به دبیرخانه نوزدهمین جشنواره بین المللی تئاتر مقاومت معرفی شدند.

کد خبر 6203658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha