۱ شهریور ۱۴۰۳، ۸:۵۳

با سخنرانی در روسیه؛

پژوهشگر ایرانی از «توسعه هوش مصنوعی در موسیقی» می‌گوید

پژوهشگر ایرانی از «توسعه هوش مصنوعی در موسیقی» می‌گوید

یکی از تهیه کنندگان و ناشران حوزه موسیقی با حضور در همایش بین المللی فرهنگ‌ها که به میزبانی سنت پترزبورگ روسیه برگزار خواهد شد با موضوع «توسعه هوش مصنوعی در موسیقی» سخنرانی می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، اردوان جعفریان از تهیه کنندگان، پژوهشگران و ناشران حوزه موسیقی طی روزهای بیست و یکم تا بیست و چهارم شهریور سال جاری با حضور در همایش بین المللی فرهنگ ها که به میزبانی سنت پترزبورگ روسیه برگزار خواهد شد، سخنرانی می کند.

اردوان جعفریان تهیه کننده موسیقی و عضو هیات مدیره شورای بین المللی موسیقی یونسکو در این دوره از همایش به عنوان یکی از سخنرانان اصلی همایش، درباره «توسعه هوش مصنوعی در موسیقی و بررسی مبانی حقوقی و فنی مترتب بر آن» به ارائه مطلب خواهد پرداخت.

این دوره از همایش با حضور ۱۲۰۰ مقام روس شامل مدیران دولتی، مدیران هنری بخش خصوصی و کارشناسان هنر در بخش های موسیقی، تئاتر و موزه ها برگزار خواهد شد.

این همایش‌ همچنین از ۵۰۰ شخصیت و مهمان بین المللی۶۰ کشور دنیا شامل مدیران نهادهای بین المللی، سازمان‌های هنری و هنرمندان شاخص دعوت به عمل آورده است.

محل برگزاری این همایش در کاخ هرمیتاژ و کنسرواتوار سنت پیترزبورگ و کاخ مرمر موزه ملی پیش بینی شده است.

برنامه نخستین روز این همایش با جلسه وزرای فرهنگ کشورهای عضو پیمان بریکس آغاز خواهد شد و وزیر فرهنگ روسیه، میزبان چند رویداد مختلف در این همایش خواهد بود.

سخنرانی معاون نخست وزیر کشور روسیه، اهدای جایزه هرمیتاژ، سخنرانی مدیران برگزیده بین المللی در حوزه های هنری، حقوقی و فناوری و اجرای کنسرت، تئاتر و بازدید ویژه از اپرای مارینسکی و موزه های سنت پیترزبورگ از دیگر برنامه های پیش بینی شده شورای فرهنگ روسیه برای مهمانان این همایش است.

آیین پایانی این همایش‌ نیز با حضور مقامات روسی و وزرای فرهنگ کشورهای آسیای میانه، روز چهاردهم سپتامبر (۲۴ شهریور) برگزار خواهد شد.

کد خبر 6203698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha