۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۱۲

جانشین فرمانده انتظامی شهر قدس:

۷۰ معتاد متجاهر از سطح شهرقدس جمع آوری و به کمپ معرفی شدند

۷۰ معتاد متجاهر از سطح شهرقدس جمع آوری و به کمپ معرفی شدند

قدس- جانشین فرمانده انتظامی شهر قدس از جمع آوری ۷۰ معتاد متجاهر از سطح این شهر خبر داد و گفت: این افراد پس از جمع آوری به کمپ معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ غلامعلی نعمتی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران از جمع آوری معتادان متجاهر در شهر قدس خبر داد و اظهار کرد: در اجرای طرح جامع کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی (آرامش)، پس از هماهنگی‌های قضائی بررسی این موضوع در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی گفت: در اجرای این طرح مأموران با رعایت موازین شرعی و قانونی و رعایت حقوق شهروندی وارد عمل شده و با ورود به محل‌های اختفای افراد معتاد و کارتن خواب که باعث سلب آسایش عموم شهروندان شده بودند آنها را جمع آوری کردند.

جانشین فرمانده انتظامی شهر قدس افزود: با توجه به ظرفیت‌های ایجاد شده در کمپ‌ها تعداد ۷۰ معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح شهرستان جمع آوری و جهت ترک به کمپ‌های ترک اعتیاد انتقال داده شدند.

نعمتی با بیان اینکه عمده معتادان جمع آوری شده دارای سوابق سرقت و دیگر جرایم بودند و جمع آوری آنان سهم بسزایی در کاهش جرایم شهرستان خواهد داشت، خاطر نشان کرد: پلیس با اجرای این طرح‌ها که با هدف ارتقای احساس امنیت در جامعه و بهبود وضعیت این افراد می‌باشد، تلاش دارد تا امنیت پایدار را در جامعه نهادینه کند.

کد خبر 6203813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha