۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۱۰

امروز با استقبال مردمی؛

کاروان موتورسواران حرم تا حرم از دامغان عبور کرد

کاروان موتورسواران حرم تا حرم از دامغان عبور کرد

دامغان- کاروان موتور سواران حرم تا حرم که از مشهد الرضا(ع) عازم حرم مطهر امام حسین(ع) هستند دامغان را ترک کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، کاروان موتور سواران موسوم به حرم تا حرم شامگاه چهارشنبه وارد دامغان شده و صبح امروز یعنی پنجشنبه در میان بدرقه امام جمعه شهر دامغان و جمعی از مسئولان و خادمان حسینی، این شهرستان را به سمت کربلای معلی ترک کردند.

محمد شریعت یار مسئول این کاروان موتوری در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه این کاروان شامل ۲۳ دستگاه موتور سیکلت است، گفت: ۷۰ نفر در این کاروان موسوم به حرم تا حرم یعنی حرم مطهر امام رضا (ع) تا حرم مطهر امام حسین (ع) حضور دارند.

شریعت یار با بیان اینکه سفر این گروه هفته جاری از مشهد آغاز شده و به کربلا خاتم می‌شود، بیان داشت: این کاروان بعد از چهار روز حرکت در روستای برم دامغان اسکان یافت و امروز ادامه سفر خواهد داد.

وی با بیان اینکه شعار این کاروان شور حسینی در کنار فرهنگ‌سازی رعایت قوانین مقررات راهنمایی رانندگی ویژه موتورسواران است، افزود: موتور سواران با موتورهای کلاسیک با رعایت کامل قوانین راهنمایی و سرعت مطمئنه تردد می‌کنند و روز اربعین به کربلای معلی می‌رسند.

حجت الاسلام محمد حسن رستمیان امام جمعه دامغان نیز در سخنانی کوتاه در مراسم بدرقه این کاروان عنوان کرد: اربعین یک حرکت جریان ساز است و به همین دلیل از اهمیت بالایی برخوردار بوده و شاهد هستیم که از همه اقشار و کشورها در آن حضور پیدا می‌کنند.

کد خبر 6203831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha