۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۱۱

فرمانده سپاه قائم استان سمنان:

قرارگاه های «مسجد محور» در استان سمنان راه اندازی شد

قرارگاه های «مسجد محور» در استان سمنان راه اندازی شد

سمنان- فرمانده سپاه قائم استان سمنان، از راه اندازی قرارگاه های مسجد محور با رویکرد کنشگری اجتماعی و فرهنگی و ... در سراسر استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار منصور شوقانی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی سالن جلسات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از فعال شدن قرارگاه‌های مسجد محور در استان سمنان خبر داد.

وی با بیان اینکه این قرارگاه‌ها با محوریت نماینده ولی فقیه در استان سمنان و در شهرستان‌ها با محوریت ائمه جمعه فعال شده است، افزود: قرارگاه مسجد محله محور نقش پیش برندگی را در کنش‌های فرهنگی و اجتماعی و سیاسی و … خواهد داشت.

فرمانده سپاه استان سمنان محور فعالیت‌های مساجد در قالب این طرح را زمینه‌سازی تحقق جامعه اسلامی دانست و تاکید کرد: این قرارگاه‌ها با محوریت مساجد و ائمه جماعات فعالیت‌های فرهنگی، تعلیم و تربیتی، اجتماعی و کمک مومنانه را انجام خواهند داد.

شوقانی بیان کرد: ورود به تحقق اقتصاد مقاومتی و طرح‌های حمایتی، امنیت اجتماعی پایدار، محرومیت زدایی، مهارت آموزی برای کسب درآمد برای مردم محله، کمک به نیازمندان و … در زمره دیگر عرصه‌هایی است که این قرارگاه‌ها فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه عرصه‌های ۳۱۳ گانه ای در قرارگاه مسجد محور استان سمنان تعریف و فعال شده است، افزود: شبکه سازی و فرهنگ سازی در کنار جوان سازی فعالان و اعضای مساجد از جمله برنامه‌ریزی های صورت گرفته در طرح مسجد محور است.

کد خبر 6203844

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha