۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۳۷

وزیر دفاع:

پیشرفت‌های دفاعی با هدف بازدارندگی فعال با قدرت ادامه خواهد داشت

پیشرفت‌های دفاعی با هدف بازدارندگی فعال با قدرت ادامه خواهد داشت

وزیر دفاع گفت: سیر پیشرفت‌های دفاعی با هدف بازدارندگی فعال با قدرت ادامه خواهد داشت و از سر ریز فناوری‌های دفاعی نیز برای حل گلوگاه‌هایی که در کشور وجود دارد استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر امیر سرتیپ خلبان "عزیز نصیرزاده" بعد از حضور در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ضمن تسلیت ایام سوگواری اربعین شهادت امام حسین (ع) اظهار کرد: روز صنعت دفاعی را به همه متخصصان، دانشمندان و اندیشمندان این حوزه تبریک می گویم و یاد و خاطره وزرای دفاع شهید؛ شهید چمران، شهید فکوری، شهید نامجوی و دانشمند شهید فخری زاده را گرامی می‌داریم.

وی با قدردانی از زحمات امیر سرتیپ آشتیانی وزیر دفاع در دولت سیزدهم گفت: زحمات امیر آشتیانی و وزرای قبل از ایشان در سال‌های گذشته بسیار مؤثر بوده و ریل گذاری‌های بسیار خوبی انجام شده است و همه این عزیزان برای اعتلای انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی ایران تلاش‌های بسیاری کردند و ان‌شاءالله راه این عزیزان ادامه پیدا خواهد کرد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به تهدیدات موجود گفت: در بخش‌هایی که اولویت وجود دارد باید کارها را شتاب ببخشیم و به صورت جهشی عمل کنیم.

امیر نصیرزاده با بیان اینکه صنعت دفاعی یک صنعت پیشرو است، تصریح کرد: مفاهیمی مانند خودباوری، خود اتکایی و کار جهادی در صنعت دفاعی تعریف شده و تجلی پیدا کرده است و این صنعت می‌تواند الگویی برای کل صنایع کشور باشد.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به برنامه‌های خود که به مجلس شورای اسلامی نیز ارائه شد، اظهار کرد: ان‌شاءالله سیر پیشرفت‌های دفاعی با هدف بازدارندگی فعال با قدرت ادامه خواهد داشت و از سر ریز فناوری‌های دفاعی نیز برای حل گلوگاه‌هایی که در کشور وجود دارد استفاده خواهد شد.

کد خبر 6203909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha