۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۵۳

فرمانده انتظامی فردوس خبر داد؛

دستگیری سارقان محتویات داخل خودرو در فردوس

دستگیری سارقان محتویات داخل خودرو در فردوس

بیرجند- فرمانده انتظامی شهرستان فردوس از دستگیری سارقان محتویات داخل خودرو با کشف 5 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ فاضل مریمی صبح پنجشنبه در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در شهرستان فردوس، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی با همکاری کلانتری ۱۱ امام خمینی (ره) شهرستان فردوس با گشت زنی هدفمند و اقدامات پلیسی، سارقان را شناسایی و طی عملیاتی آنها را در مخفیگاهشان را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فردوس با بیان اینکه سارقان دستگیر شده در تحقیقات و بازجویی به عمل آمده به ۵ فقره سرقت محتویات داخل خودرو اعتراف کردند؛ خاطرنشان کرد: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ مریمی از شهروندان خواست نسبت به تجهیز و ایمن کردن خودرو در جهت پیشگیری از سرقت اقدام کرده و هر گونه مورد مشکوک را از طریق شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از ۶ هزار قرص غیرمجاز در قاین

فرمانده انتظامی شهرستان قاین هم از کشف ۶ هزار و ۳۷۰ عدد انواع قرص قاچاق و غیر مجاز در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: مأموران ایستگاه بازرسی شهید غلامی شهرستان قائنات هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

سرهنگ فولادی بیان داشت: ماًموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از اتوبوس، تعداد ۶ هزار و۳۷۰ عدد قرص ترامادول قاچاق کشف کردند که ارزش قرص‌های کشف شده برابر اعلام نظریه کارشناسان مربوطه بالغ بر ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان قاین افزود: مأموران در این رابطه یک دستگاه خودرو توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه اقدام غیرقانونی تولید، توزیع یا حمل هرگونه داروی غیرمجاز، خصوصاً داروهای اعتیادآور، بلافاصله موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6203924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha