۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۰۴

رییس پلیس راهور استان قزوین خبر داد؛

تمهیدات ترافیکی روز اربعین در شهر قزوین

تمهیدات ترافیکی روز اربعین در شهر قزوین

قزوین- رییس پلیس راهور استان قزوین تمهیدات ترافیکی راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی(ع) در شهر قزوین را اعلام کرد و از عزاداران حسینی خواست با پلیس همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ علی آسیایی با تسلیت ایام حزن آل الله از پیش بینی تمهیدات ویژه ترافیکی جهت برقراری نظم و امنیت ترافیکی روز اربعین حسینی در شهر قزوین خبر داد و در این رابطه اظهار کرد: با توجه به فرارسیدن اربعین حسینی شیفتگان آن حضرت و جاماندگان سفر اربعین به عزاداری پرداخته و ارادت قلبی خود را به ساحت پاک و مقدس آن امام همام به منصه ظهور می‌گذارند، پلیس راهور نیز تمهیدات ترافیکی و محدودیت‌هایی جهت سهولت در تردد در نظر گرفته است.

وی افزود: این محدودیت در مرکز استان از ساعت ۹ صبح و در مسیر منتهی به مراسم راهپیمایی اجرا شده و از تردد وسایل نقلیه در این مسیرها جلوگیری و خودروهای پارک شده با استفاده از جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در خصوص مسیر راهپیمایی و محدودیت‌های ایجاد شده تصریح کرد: راهپیمایی روز اربعین از میدان میرعماد-خیابان نادری-میدان آزادی-خیابان پیغمبریه- خیابان شهدا لغایت امامزاده حسین (ع) برگزار خواهد شد و پارک و عبور خودرو از تمامی ورودی‌های کوچه‌ها و خیابان‌های منتهی به این مسیر در هر دو ضلع شرقی و غربی مسدود و محدودیت کامل اعمال می‌گردد.

این مسئول انتظامی تاکید کرد: تردد وسایل نقلیه به ویژه موتورسیکلت‌ها در طول مسیر راهپیمایی ممنوع است و مأموران راهنمایی و رانندگی با موتورسیکلت سوارانی که اقدام به تردد در محل برگزاری راهپیمایی می‌کنند، برخورد خواهد کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین در پایان از شهروندان درخواست کرد: برای حضور در مراسم راهپیمایی روز اربعین از وسایل نقلیه عمومی استفاده کرده و پلیس را در تأمین نظم و امنیت ترافیکی مراسم یاری دهند.

کد خبر 6203934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha