۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۱۸

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهاقان:

فعالیت‌های متنوعی برای جاماندگان اربعین در دهاقان تدارک دیده شد

فعالیت‌های متنوعی برای جاماندگان اربعین در دهاقان تدارک دیده شد

اصفهان-رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهاقان گفت: برنامه‌های متنوعی را در موکب‌های مختلف برای جاماندگان اربعین در مسیر پیاده‌روی در دهاقان در نظر گرفتیم.

حجت الاسلام مجید نوری در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به برنامه‌های روز اربعین شهرستان دهاقان اظهار کرد: طبق سنوات گذشته در روستای «قهه» هر سال روز اربعین کاروان پیاده‌روی به سمت امامزاده شاهرضا برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در شهرستان دهاقان نیز روز اربعین از ساعت ۴ در ابتدای خیابان شورا تجمع مردم برای پیاده روی اربعین آغاز می‌شود و حرکت از مسیرهای مختلف به سمت تپه نورالشهدا که دو شهید گمنام دفن شده‌اند، منتهی می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهاقان با بیان اینکه فعالیت‌های تدارک دیده در موکب‌ها تنوع دارد، تصریح کرد: چند موکب در مسیرهای پیاده روی خدمات مختلف و متنوعی را ارائه می‌دهند.

وی ادامه داد: پذیرایی و فعالیت‌های فرهنگی مختلفی برنامه‌ریزی شده که برای نمونه مجموعه مهدویت برای بانوان برنامه دارند و یا مجموعه دختران آفتاب نیز برای دانش‌آموزان برنامه‌های و یا بسته‌های فرهنگی تدارک دیده‌اند.

حجت الاسلام نوری خاطر نشان کرد: مداحان شهرستان نیز هرکدام به تناوب مداحی می‌کنند و از مردم خواسته شده تا کوله پشتی به همراه داشته باشند و جلوهای از پیاده روی اربعین را مخابره کنند.

وی افزود: همچنین مسابقه‌ای طراحی شده که در پوسترها به آن اشاره شده که به زیباترین جملات احساسی در خصوص پیاده روی اربعین هدایایی اهدا می‌شود.

کد خبر 6203941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha