۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۵۳

فرمانده انتظامی کنگان خبر داد؛

کمک رسانی ماموران وظیفه شناس کنگان به خانواده در راه مانده

کمک رسانی ماموران وظیفه شناس کنگان به خانواده در راه مانده

بوشهر- فرمانده انتظامی کنگان از کمک رسانی مأموران وظیفه شناس در پارک ساحلی «بنک» به خانواده در راه مانده در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ حمیدرضا حبیبی ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نیاز پلیسی به آدرس پارک ساحلی شهر بنک، بلافاصله گشت خودرویی جهت بررسی موضوع به آدرس اعلامی عزیمت کرد.

فرمانده انتظامی کنگان افزود: پس از حضور مأمورین کلانتری ۱۳ در محل مشخص شد اعضا یک خانواده که مسافر بودند با خودرو شخصی سواری پژو ۲۰۷ به کنار ساحل آمده و قصد انجام شنا داشتند که به علت عدم آشنایی با محیط ساحل و پارک خودرو در مسیر بستر آب دریا، ناگهان متوجه فرو رفتن خودرو در باتلاق می‌شوند.

سرهنگ حبیبی بیان داشت: با توجه به حساسیت موضوع و احتمال بالا آمدن آب دریا، مأموران انتظامی با پیگیری‌های مکرر و مداوم وبا همکاری مأموران آتش نشانی وبا استفاده از یک دستگاه تراکتور موفق به بیرون کشاندن خودرو اعلامی از محل و تحویل آن به مالک شدند.

فرمانده انتظامی کنگان ضمن اشاره به کمک رسانی به مسافر و راه اندازی خودروی وی توسط مأموران کلانتری ۱۳ تصریح کرد: این اقدام خداپسندانه پلیس، خوشحالی و تقدیر راننده و خانواده وی را نیز به دنبال داشت.

سرهنگ حبیبی با تقدیر از زحمات بی وقفه مأموران انتظامی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس همیشه و در هر زمان و مکانی آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیزاست.

کد خبر 6203972

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha