۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۱۰

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی تاکید کرد؛

لزوم بکارگیری تمام ظرفیت‌های دولت و مجلس برای رفع مشکلات جامعه

لزوم بکارگیری تمام ظرفیت‌های دولت و مجلس برای رفع مشکلات جامعه

اراک- رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: دولت و مجلس برای حل مشکلات جامعه باید از تمام ظرفیت های خود بهره گیری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، ولی الله بیاتی ظهر پنجشنبه در نشست شورای گفت و گوی دولت و بخش خصوصی استان مرکزی افزود: خوشبختانه انسجام و همدلی خوبی بین مجلس و دولت وجود دارد که امید است این وفاق و تعامل روز به روز تقویت شود.

نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت و مجلس برای حل مشکلات جامعه از تمام ظرفیت‌های خود بهره گیری می‌کند، افزود: دولت چهاردهم نیز در انتصابات استانداران، فرمانداران و مدیران کل بر انتخاب افراد توانمند با روحیه جهادی از همه گروه‌ها و جناح‌های سیاسی تاکید دارد.

بیاتی با بیان اینکه همه وزرای پیشنهادی دولت چهاردهم از مجلس رأی اعتماد گرفتند، افزود: تصمیم دولت چهاردهم بر این بود که از گروه‌های مختلف سیاسی در کابینه خود داشته باشد که بتواند در کنار هم کار کنند مجلس نیز همراه دولت برای تحقق این مهم بود.

وی با تقدیر از تلاش‌های دولت سیزدهم در سطح کشور به ویژه دولت در استان مرکزی گفت: توجه به بخش خصوصی بویژه در سال جاری مورد توجه ویژه است که در این راستا از رئیس جمهور دعوت شده تا اولین سفر استانی خود را به استان مرکزی داشته باشد و از رئیس مجلس هم برای سفر به این استان دعوت شده است.

کد خبر 6203989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha