۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۱۱

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی سپاه فجر فارس خبر داد؛

تشکیل ۴۵ کار گروه نخبگان در استان فارس

تشکیل ۴۵ کار گروه نخبگان در استان فارس

شیراز- رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی سپاه فجر فارس با اعلام خبر تشکیل ۴۵ کارگروه نخبگان در استان، گفت: ۱۰۰ پایگاه علمی در راستای فعال سازی نخبگان نیز در شهرستان‌ها ایجاد شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید میکائیلی با بیان اینکه این مجموعه در حوزه‌ها و علوم مختلف در حال فعالیت است، گفت: نقشه راه علمی سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری بر اساس گام دوم انقلاب است.

وی با اشاره به این موضوع که این سازمان شبکه‌ها و هسته‌های مسئله‌محور دانشجویی را در راستای نقش‌آفرینی در استان فارس فعال کند، ادامه داد: اولویت بسیج علمی حمایت از کارآفرینان و دانش‌بنیان‌ها است.

میکائیلی به ایجاد بانک اطلاعاتی در موضوعات مختلف همچون برای شرکت‌های دانش‌بنیان در سطح استان اشاره کرد و افزود: باید جاذبه‌های علمی را در تمام اماکن مدرسه، مسجد و دانشگاه ایجاد کنیم.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی سپاه فجر فارس ایجاد مجتمع علم و فناوری اسوه فارس را فراتر از یک مرکز رشد در جهت اقدامات علمی دانست و گفت: با ایجاد کارگروه‌های مختلف با همکاری مسئول استانی باید به حل مشکلات نخبگان و دانش‌بنیان‌ها در شهرستان و استان‌ها بپردازیم.

وی در پایان به طرح نخبه پروری در استان فارس اشاره کرد و افزود: مجموعه‌ای به نام شرکت پیشگامان که در قالب شرکت‌های دانش‌بنیان است را در استان ایجاد کردیم تا بتوانیم به ابتکارات و طرح‌های دانش‌بنیان نخبگان علمی در زمینه تجاری‌سازی دانش کمک کنیم.

کد خبر 6204034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha