۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۵۲

رییس سازمان انرژی اتمی:

رفع مشکلات جامعه در گرو تعامل و هم افزایی نظام مدیریتی کشور است

رفع مشکلات جامعه در گرو تعامل و هم افزایی نظام مدیریتی کشور است

اراک- معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی گفت:رفع مشکلات جامعه در گرو تعامل و هم افزایی نظام مدیریتی کشور و بهره گیری از فناوری های نوین است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اسلامی ظهر پنجشنبه در نشست بررسی وضعیت شرکت صنایع آذرآب اراک اظهار کرد: استان مرکزی یکی از قطب‌های بزرگ صنعت نفت، گاز و پتروشیمی و از قطب‌های صنعت کشور بشمار می‌رود که در این استان باید اقتصاد پررونق و درآمد سرانه بالایی داشته باشد.

وی تاکید کرد: امروز صنعت هسته‌ای ایران یکی از افتخارات کشور و در تراز جهان قرار دارد و کسانی که در گذشته علیه این صنعت تولید محتوا می‌کردند امروز قلم فرسایی خود را تغییر داده از قدرت در این صنعت و ایران صحبت می‌کنند.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران در این نشست با تاکید بر تعامل و هم‌افزایی نظام مدیریتی کشور در جهت حل ساده‌تر مسائل و مشکلات افزود: با یاری خدا و صبوری پرسنل و مدیریت این واحد تولیدی، درهای امید برای بهبود وضعیت در شرکت باز شده است.

رفع مشکلات جامعه در گرو تعامل و هم افزایی نظام مدیریتی کشور است

اسلامی با تاکید بر فناوری‌های نوین بیان کرد: دنیا به سمت توسعه پایدار در حال حرکت است و مهمترین موضوع آن بازدهی بالاست که این مهم نیازمند طراحی مهندسی است که در مجموعه مدیریتی شرکت صنایع آذرآب مشهود است تا بتواند با دنیا ارتباط بگیرد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران بیان کرد: شرکت صنایع آذرآب یکی از ظرفیت‌های فاخر کشور است و اقدامات خوبی در این شرکت صورت گرفته و شرکت آینده روشنی پیش رو دارد و فرصت‌های بیشماری پیش روی این واحد تولیدی قرار دارد که در این راستا باید تمام ظرفیت‌ها بکار گرفته شود.

اسلامی بر یکپارچگی کارگران و تیم مدیریتی تاکید کرد و گفت: پیشرفت کشور و دستیابی آن به قله‌های عزت آفرین بدون وحدت انجام نمی‌شود و در گام نخست باید نسبت به آینده و سرنوشت کشور احساس مسئولیت کرد و این احساس مسئولیت در این شرکت مشهود است.

رفع مشکلات جامعه در گرو تعامل و هم افزایی نظام مدیریتی کشور است

در پایان اعضای شورای اسلامی کار شرکت صنایع آذرآب ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدای پرواز اردیبهشت به ویژه شهید آیت الله رئیسی، از حمایت‌ها و توجه ویژه ایشان در پیگیری موضوعات و رفع موانع تولید در این صنعت با اهدای لوح از رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، تقدیر کردند.

کد خبر 6204121

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha