۱ شهریور ۱۴۰۳، ۱۸:۵۶

مورایس در نشست خبری پیش از بازی:

«خیبر» حریف ساده‌ای نیست/ نسبت به پارسال آماده‌تر هستیم

«خیبر» حریف ساده‌ای نیست/ نسبت به پارسال آماده‌تر هستیم

خرم‌آباد- سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با اشاره به شناخت خود از تیم خیبر خرم‌آباد گفت: خیبر حریف ساده‌ای نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، «ژوزه مورایس» عصر پنج شنبه در نشست خبری پیش از بازی با خیبر خرم آباد با اشاره به جو خرم آباد و استقبال از وی تاکید کرد که لرستانی‌ها مردم خوبی هستند و امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم.

وی در ادامه سخنان خود در پاسخ به سوالی پیرامون نظر وی در مورد خیبر خرم آباد تاکید کرد: خیبر خرم آباد حریف ساده‌ای نیست، تیم خیبر دقیقاً همان ذهنیت این شهر را دارد، بازیکنان تیم فروتن و سخت‌کوش هستند؛ قلب‌شان برای تیم می‌تپد، شور و اشتیاق دارند و کیفیت خوبی از خودشان نشان داده‌اند. پس ساده نیست مقابل تیمی که چنین ارزش‌هایی دارد بخواهیم بازی کنیم. برای همین است که من این حس جالب را دارم، همان حسی که از شهر گرفتم به خیبر دارم.

کارت برخی بازیکنان صادر نشد / امیدوارم همه بخواهند مشکل حل شود

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان ادامه داد: اگر بخواهم اشاره کنم به رفتار و شخصیتی که کاپیتان تیم آقای قنبری نشان داد می‌توانم دقیقاً آن را مثالی بدانم از همان فروتنی، رهبری و سخت‌کوشی که از خودشان نشان دادند.

مورایس در بخش دیگری از سخنان خود در مورد وضعیت تیم سپاهان در بازی با خیبر خرم آباد هم افزود: در مورد تیم خودمان هم یک سری از بازیکنان را نداریم و کارت‌شان صادر نشده است، یک‌سری چالش‌ها روبروی ما هست اما ما کمی نسبت به پارسال آماده‌تر هستیم. پارسال هم با همین چالش‌ها روبرو شدیم ولی امسال آماده‌تریم، اما بدون این بازیکنان هم ساده نیست و امیدوارم همه این را بخواهند که این مشکل حل شود به خاطر قوانینی که وضع شده و امیدوارم همه بخواهند که این مسئله حل شود.

نمی‌شود گفت که با حداکثر قدرت‌مان اینجا هستیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان ادامه داد: چیزی که می‌توانم بگویم ما یک تیم داریم و نمی‌شود گفت که با حداکثر قدرت‌مان اینجا هستیم ولی باید باور داشته باشیم به تیمی که داریم.

وی در پاسخ به سوال دیگری در مورد آنالیز بازی فردا هم گفت: من فوتبال حرفه‌ای را در ایران دنبال می‌کنم، چند هفته پایانی لیگ یک را هم دنبال می‌کردم جایی که چادرملو و خیبر خرم آباد داشتند می‌جنگیدند برای صعود به لیگ برتر، جام حذفی را هم یک‌سری از بازی‌های تیم‌های لیگ پایین‌تر را دنبال می‌کردم. متوجه هستم که خیبر بهترین تیم فصل گذشته در لیگ یک بود، از خودشان کیفیت نشان دادند و تیمی است که خیلی تغییری نسبت به پارسال نکرده است و همبستگی و ثبات‌شان را حفظ کرده‌اند.

فردا در استادیوم مردم خیبر را حمایت خواهند کرد

مورایس در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری در مورد جو بازی با خیبر و حضور پرشور هواداران این تیم در ورزشگاه هم بیان کرد: من راجع به این جو خاص و ویژه اطلاعاتی نداشتم، ممنون بابت اطلاعاتی که به من دادید. طبقه تجربه‌ای که من در کشورهای مختلف پیرامون سطح جنگندگی و جو بازی‌ها داشتم اینجا چیز متفاوتی بود. وقتی فرود آمدم حس کردم مردم خوشحال و با هم هستند، اینجا شهری است که همه به هم اهمیت می‌دهند و مثل یک خانواده می‌مانند. چیزی که احساس کردم که همه یک خانواده هستید و این شهر یک خانه بزرگ است. این حسی بود که من داشتنم و به خاطر همین حسی که دارم جوی که فردا در استادیوم خواهم دید مردم تیم‌شان را حمایت خواهند کرد.

بهترین خودمان خواهیم بود / ‏‬حریف برای برد می‌آید

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پاسخ به سوال دیگری پیرامون حضور خیبر و چادرملو در لیگ برتر هم گفت: در دو فصل گذشته که من آمدم در ابتدای فصل با استقلال بازی کردیم و بازی دوم با تراکتور بود و فصل دیگر با ذوب آهن و گل گهر که هر چهار تیم تیم‌های سطح بالایی هستند، چون ما این تیم‌ها را می‌شناسیم و می‌دانیم هدفشان در لیگ چه هست، وقتی تیم‌های سطح بالا هستند ما به تمرکز بالاتری در بازی نیاز داریم، چیزی که هست همه این تیم‌ها را در لیگ برتر می‌شناسند، ولی وقتی با تیم‌هایی روبرو می‌شویم که با آن‌ها بازی نداشتیم اوضاع فرق می‌کند و سخت است.

وی ادامه داد: بحث خوش شانسی و بدشانسی نیست. به نظر من همیشه همه باید به هم احترام بگذاریم، ما به حریفان و حریفان به ما احترام بگذارند، ما باید انتظار داشته باشیم که حریفمان بهترین خودشان باشند و آنها هم همین انتظار را داشته باشند. به نظر من چیزی که مهم است شخصیت است، من تیم‌هایی دیدم که از سطح‌های خیلی پایین‌تر آمدند و تیم‌های خیلی سطح بالای کشور را بردند. ذهنیت مهم است و این باید بزرگ باشد. به این فکر می‌کنم که بهترین خودم باشم و چیزی که می‌خواهم به دست بیاورم و حریف هم برای برد می‌آید. برای خیبر احترام قائل هستم مثل استقلال، پرسپولیس، تراکتور، گل گهر و بقیه تیم‌ها. سطح بندی تیم برمی‌گردد به همان لحظه و شخصیتی که از خودشان نشان می‌دهند نه اینکه از کجا آمدند و چه جایگاهی دارند.

کد خبر 6204225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha