۱ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۲۲

مدیرکل ورزش وجوانان کردستان خبر داد؛

بهره برداری از پنج طرح ورزشی به مناسبت هفته دولت در کردستان

بهره برداری از پنج طرح ورزشی به مناسبت هفته دولت در کردستان

سنندج-مدیرکل ورزش و جوانان کردستان از افتتاح و بهره برداری از پنج طرح و پروژه ورزشی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت خبر داد.

آمنه غلام ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه همزمان با هفته دولت و در گرامیداشت این هفته پنج طرح و پروژه ورزشی در نقاط مختلف استان به بهره‌برداری می‌رسند، گفت: ویژه برنامه‌های مختلفی برای این هفته از سوی دستگاه ورزش و جوانان استان در نظر گرفته شده است که بهره‌برداری از پروژه‌های ورزشی بخشی از این برنامه‌ها است.

وی به بهره برداری از استخر سرپوشیده جانبازان و معلولان مجموعه ۲۲ گولان شهر سنندج در هفته دولت اشاره کرد و گفت: پس از سال‌ها تعطیلی و عدم استفاده از این استخر به دلیل مستهلک بودن و استفاده نادرست و عدم نگهداری صحیح سیستم گرمایش و موتورخانه آن با پیگیری‌ها و تلاش‌های انجام شده عملیات بازسازی این مجموعه از سال گذشته آغاز شد و اکنون این استخر آماده خدمت به جامعه مخاطب خود و مردم شهرستان سنندج است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان اعتبار هزینه شده برای تعمیرات اساسی، بهینه سازی و تجهیز سیستم گرمایشی و موتورخانه این استخر را مبلغ سه میلیارد تومان عنوان کرد و یادآور شد: این مجموعه در هفته دولت و با حضور مسؤولان بهره برداری خواهد شد.

غلام ویسی در ادامه با اشاره به رویکرد وزارت ورزش و جوانان در راستای توزیع عادلانه امکانات و سرانه ورزشی در مناطق مختلف روستایی و شهری افزود: سه زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال روستایی نیز در این هفته افتتاح و در اختیار جامعه ورزشکاران روستایی قرار خواهد گرفت.

وی با نام بردن از زمین چمن مصنوعی روستای شیخ جعفر در شهرستان قروه، زمین چمن مصنوعی روستای سرا در شهرستان سقز و زمین چمن مصنوعی روستای بالک در شهرستان مریوان به عنوان سه پروژه ورزشی روستایی اظهار کرد: برای ساخت این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان همچنین از افتتاح و بهره برداری پروژه ورزشی زمین روباز گلف که به همت هیأت گلف استان و با کمک سرمایه گذار بخش خصوصی احداث شده است، خبر داد و اضافه کرد: برای ساخت و تکمیل این پروژه ورزشی که زمین آن از طریق اداره کل ورزش و جوانان کردستان و در مجموعه ورزشی ۲۲ گولان سنندج تأمین شده اعتباری بالغ بر ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از منابع و سرمایه بخش خصوصی هزینه شده است.

کد خبر 6204358

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha