۱ شهریور ۱۴۰۳، ۲۳:۴۰

مسئول بیمارستان صحرایی ارتش مستقر در مرز تمرچین:

۱۰۰۰ زائر از خدمات بیمارستان صحرایی ارتش در تمرچین بهره‌مند شدند

۱۰۰۰ زائر از خدمات بیمارستان صحرایی ارتش در تمرچین بهره‌مند شدند

ارومیه - مسئول بیمارستان صحرایی ارتش مستقر در مرز تمرچین پیرانشهر گفت: یک هزار نفر مراجعه کننده به بیمارستان صحرایی این نیرو از خدمات مختلف پزشکی این بیمارستان بهره مند شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن گلچین لشکری در این زمینه افزود: بیمارستان نیروی پدافند هوایی ارتش که در ورودی پیرانشهر ویژه زائران مستقر شده مجهز به دستگاه‌های سونوگرافی، اکوکاردیو گرافی، ساکشن، اتوکلاو، مانیتورینگ، الکتروشوک و اکسیژن ساز است.

وی بیان کرد: سامانه اورژانس سیار نیز در مرز تمرچین مستقر است و در صورت بروز اتفاق این سامانه می‌تواند در آن مکان مستقر شده و خدمات ارائه دهد.

مسئول بیمارستان صحرایی ارتش مستقر در مرز تمرچین پیرانشهر گفت: این بیمارستان از ۲۵ مرداد ماه در پیرانشهر مستقر شده و در این مدت ۸۵۵ نسخه دارو، ۲۵ خدمت رادیولوژی، ۲۵ مورد سونوگرافی، ۳۵ مورد اکوی قلب و بیش از ۶۰۰ مورد خدمات سرم‌تراپی و تست فشار و قند خون انجام شده است.

وی اضافه کرد: در این بیمارستان صحرایی ۳۵ نفر شامل پزشک متخصص عفونی، داخلی، قلب و عروق و پزشک عمومی، پرستار، دارویار و مسؤول آزمایشگاه حضور دارند و فعالیت این بیمارستان تا پایان سفر زائران در این منطقه تداوم دارد.

مرز تمرچین در ۱۵ کیلومتری غرب پیرانشهر، جنوب آذربایجان غربی و نقطه مقابل مرز حاج عمران عراق قرار دارد.

کد خبر 6204363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha