۲ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۱۵

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان:

طرح «مقابله با سد معبر» در بازار بزرگ اصفهان در حال اجراست

طرح «مقابله با سد معبر» در بازار بزرگ اصفهان در حال اجراست

اصفهان- مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان از اجرای طرح «مقابله با سد معبر» در بازار بزرگ اصفهان خبر داد و گفت: این طرح با یکصد میلیون تومان اعتبار در پنج بازار اصفهان اجرا شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، روح‌الله ابوطالبی اظهار داشت: طرح «مقابله با سد معبر» با اعتباری بالغ بر یکصد میلیون تومان در پنج بازار اصفهان شامل بازار صراف‌ها، کفاش‌ها، قیصریه، قنادها و لباف‌ها اجرا شده و بر این اساس، محدوده سد معبر را به طول یک هزار و ۲۰۰ متر با خطوط زرد رنگ نشان می‌دهد.

وی افزود: رنگ زرد در بازار به نشانه هشدار و خط‌کشی‌ها بر اساس عرض بازار و ایجاد حداقل فضا برای عبور و مرور خودروهای امدادی و آتش‌نشانی در مواقع بحران در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه ۳ شهرداری اصفهان با اعلام اینکه خط‌کشی سایر نقاط بازار با همکاری هیات‌امنای بازار و بر اساس اعلام آمادگی این تشکل و متناسب با اولویت‌ها اجرا می‌شود، افزود: با توجه به ورود مراجع قضائی به موضوع سد معبر در بازارهای اصفهان، ویترین‌ها و پیشخوان‌های کسبه محترم نباید از حد خط زرد عبور کند. لذا از سوی مدیریت منطقه بر این موضوع نظارت و مراتب به دستگاه قضائی اعلام می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در خصوص اجرای این طرح تاکنون ۱۲۰ اخطاریه برای کسبه متخلف بازار صادر و اطلاع رسانی کافی در این خصوص توسط بنرهای اطلاع رسانی و ارسال پیامک انجام شده است.

کد خبر 6204434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • محمد IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
      0 0
      یه پیشنهاد جهت سهولت در امر ترافیک هسته مرکزی شهر تمام کامیونهای حامل مواد غذایی را مکلف کنند از ساعت 10شب به بعد مواد غذایی های خودشان را به فروشگاههاتحویل دهند فروشگاههای لوازم خانگی هم از ساعت 10شب بارهای خودر تخلیه کنند واز ساعت 6صبح به بعد هیچ کامیونی تو طرح نباشد وبا دوریین اعمال قانون شون