۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۰۴

در آغازین روز از هفته دولت؛

قبور مطهر شهدای شهر دیلم غبار روبی و گلباران شد

قبور مطهر شهدای شهر دیلم غبار روبی و گلباران شد

بوشهر- در نخستین روز از هفته دولت، قبور مطهر شهدای شهر دیلم با حضور مسئولان غبار روبی و گلباران شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طی آئینی با حضور فرماندار، و مسئولان و مدیران شهرستان دیلم، مزار مطهر شهدای شهر دیلم به مناسبت گرامیداشت هفته دولت و همزمان با دوم شهریورماه آغاز این هفته، غبارروبی و گلباران شد.

فرماندار دیلم صبح جمعه در این آئین ضمن تسلیت ایام سوگواری اباعبدالله الحسین (ع) و فرارسیدن اربعین حسینی و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والا مقام به ویژه شهیدان راه خدمت شهیدان رجایی، باهنر، شهید جمهور آیت الله رئیسی اظهار داشت: هفته اول شهریور ماه، به نام هفته دولت یادآور نام و یاد شهیدان والامقام رجایی، باهنر و شهید جمهور آیت الله رئیسی و تمام کسانی است که دلسوزانه در راه خدمت به هم‌وطنان انسانیت را به تصویر کشیده و مسیر رشد و ترقی، عمران و آبادانی و پیشرفت همه جانبه کشور را هموار کردند.

محمد اسدی افزود: هفته دولت فرصتی است ارزشمند برای تجدید عهد و پیمان ارکان مختلف با شهدای گرانقدر به ویژه شهیدان راه خدمت که برای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی از جان عزیز خویش مایه گذاشتند.

وی گفت: در شرایط کنونی ایران اسلامی لازم است با کار و تلاشی بی‌وقفه و برنامه‌ریزی، پروژه‌ها و طرح‌های در دست اجرا را با اهتمام ویژه پیگیری و در راستای تاکید رئیس جمهور در دولت وفاق ملی امید بخشی را در بین مردم افزایش دهیم.

در این مراسم مسئولان با قرائت زیارت عاشورا و نثار فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و بار دیگر با آرمان‌های والای شهدای معظم و امام شهیدان تجدید میثاق کردند.

کد خبر 6204522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha