۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۴۸

ابراز همدردی آیت الله اعرافی با ملت پاکستان

ابراز همدردی آیت الله اعرافی با ملت پاکستان

قم- مدیر حوزه‌های علمیه، حادثه دلخراش تصادف اتوبوس حامل زائران عزیز کشور پاکستان که به عشق اهل بیت علیهم السلام عازم عتبات عالیات و مراسم پر فیض اربعین حسینی بودند، را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه بدین شرح است:

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر حادثه دلخراش تصادف اتوبوس حامل زائران عزیز کشور دوست و برادر پاکستان که به عشق اهل بیت علیهم السلام عازم عتبات و عالیات و شرکت در مراسم پر فیض اربعین حسینی بودند، موجب تألم و تأثر فراوان شد.

بی شک آنان که به عشق و محبت اهل بیت علیهم السلام و به قصد زیارت و شرکت در بزرگترین اجتماع حسینی در اربعین راه طولانی را طی می‌کنند و عروج شهادت گونه دارند، زندگان جاویدند و در سرای باقی نزد پرودگاراز خوان نعمت الهی رزق و روزی می‌خورند و در زمره زائران پیشوایان معصوم به ویژه حضرت علی بن ابی طالب و امام حسین علیهما السلام قرار خواهند گرفت.

اینجانب به نام خود و حوزه‌های علمیه این حادثه غم انگیز که به کشته و مجروج شدن عده‌ای از برادران و خواهران مسلمان منجر گردید، را به مقامات دینی و فرهنگی و مردم مسلمان کشور دوست و برادر پاکستان به ویژه خانواده‌های آن عزیزان، تسلیت عرض می‌نمایم و از خداوند متعال برای جانباختگان طلب رحمت و مغفرت الهی، برای مجروحان شفای عاجل و برای بازماندگان صبر جمیل را خواستارم.

کد خبر 6204568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha