۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۲:۱۵

امروز؛

پردیس فناوری کاوش در سمنان راه اندازی شد

پردیس فناوری کاوش در سمنان راه اندازی شد

سمنان مراسم افتتاح پردیس فناوری کاوش در دانشگاه سمنان همزمان با هفته دولت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با پیش از ظهر جمعه آئین افتتاح رسمی پردیس فناوری کاوش در مجموعه دانشگاه سمنان با حضور استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این مراسم که مقارن با هفته دولت به میزبانی پردیس دانشگاه سمنان برگزار شد ضمن گشایش مرکز فناوری کاوش آزمایشگاه‌های اختصاصی سیمان، سنگ، خاک و غیره نیز راه‌اندازی گردید.

استاندار سمنان در این مراسم با اشاره به ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های دانش بنیان گفت: در دولت سیزدهم حمایت‌های خوبی از شرکت‌های دانش بنیان در استان صورت گرفته است.

سید محمدرضا هاشمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دولت سیزدهم بیان کرد: تأمین مایحتاج مورد نیاز استان با اولویت دهی به شرکت‌های دانش بنیان یکی از اقداماتی بود که طی سال‌های اخیر صورت گرفت‌.

داوود مداح رئیس پردیس دانشگاه سمنان نیز در این مراسم با بیان اینکه پردیس فناوری کاوش دارای شش آزمایشگاه اختصاصی است گفت: بیش از ۳۰ میلیارد تومان هزینه این آزمایشگاه‌ها شده است.

مداح گفت: سه مرکز نوآوری از جمله نفت، حوزه طراحی خودرو، فناوری سخت افزاری خودرو و سایر موارد در قالب این پردیس اجرایی خواهد شد و به زودی شاهد رونمایی از چهار خودروی برقی خواهیم بود

وی با بیان اینکه پردیس فناوری‌های نوین کاوش پارک علم و فناوری بزرگترین پردیس فناوری استان سمنان است، افزود: این پردیس در فضایی به مساحت چهار هزار و ۱۰۰ متر مربع اجرایی و نهایی خواهد شد.

کد خبر 6204591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha