۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۲۵

امام جمعه بردسکن:

اربعین یک حرکت جهانی است

اربعین یک حرکت جهانی است

بردسکن- امام جمعه بردسکن گفت: امروز اربعین حسینی به یک موضوع جهانی و مهم تبدیل شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اصغر امینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان بردسکن که در مصلای نماز جمعه با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و گرامیداشت هفته دولت به دولتمردان اظهار کرد: اربعین حرکتی است که جهان را آماده ظهور امام عصر (عج) می‌کند.

امام جمعه بردسکن از عموم مردم خواست تا در روز اربعین حسینی در اجتماع جاماندگان اربعین که از گلزار شهدای گمنام شهر تا مزار امامزاده سید طاهر حسینی برگزار می‌شود، شرکت کنند.

وی در ادامه به سکوت دشمنان اسلام در مقابل حرکت عظیم راهپیمایی اربعین اشاره کرد و افزود: دشمنان مقابل این حرکت عظیم اربعین حسینی سکوت اختیار کردند، چون می‌دانند اگر حرفی بزنند این حرکت عظیم خار چشمشان می‌شود.

امینی با گرامیداشت هفته دولت به دولتمردان اظهار کرد: خداقوت میگویم به خدمتگزاران دولت که با وضعیت اقتصادی و نبود بودجه با جان و دل کار می‌کنند.

انتقاد امام جمعه بردسکن از مسؤولان استانی و کشوری

امام جمعه بردسکن در ادامه با انتقاد از مسؤولان استانی و کشوری که با سفر به شهرستان بردسکن قول‌های توخالی می‌دهند و می‌روند گفت: دولت چهاردهم که نخستین روزهای کاری خود را همزمان با هفته دولت آغاز کرده است، این مهم را توجه داشته باشد و مسؤولان با سفرهای خود به بار مالی به دوش شهرستان‌ها نگذارند و حداقل به قول‌های خود عمل کنند.

وی همچنین از اتحاد و وفاق مجلس شورای اسلامی که به تمامی وزرا رأی اعتماد دادند و به بیانات رهبری لبیک گفتند که مقام معظم رهبری فرمودند، در میدان اجرا دولت است که کار را انجام می‌دهد، تقدیر و تشکر کرد.

کد خبر 6204710

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha