۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۴:۴۸

همزمان با هفته دولت؛

۶۳ پروژه عمرانی و خدماتی در آستانه اشرفیه به بهره برداری می رسد

۶۳ پروژه عمرانی و خدماتی در آستانه اشرفیه به بهره برداری می رسد

آستانه اشرفیه- فرماندار آستانه اشرفیه گفت: همزمان با هفته دولت ۶۳ پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار ۴۵۳ میلیارد تومان در آستانه اشرفیه افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، خسرو آرنگ در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان علی الخصوص شهدای دولت و خدمت اظهار کرد: همزمان با هفته دولت ۶۳ پروژه با اعتبار ۴۵۳ میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی عمده پروژه را در حوزه زیر ساخت‌ها و در زمینه‌های توسعه عمران شهری، آبرسانی، کشاورزی، واحدهای مسکن مددجویی، اشتغال، کشاورزی، راهسازی و…بر شمرد و افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای نظام و دولت به ملت است و دولت شهید رئیسی در ۳ سال اول در حوزه سیاست گذاری و اجرایی به مردم خدمت کرد.

فرماندار آستانه اشرفیه با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب و نظام درصدد کمرنگ ساختن خدمات دولت و نظام به مردم هستند، گفت: شهید رئیسی نگاه جامع در حوزه‌های مختلف داشت و در سطح کلان بیش از ۳۰ لایحه در حمایت از زنان و خانواده صادر شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان از پیشرفت ۱۰۶ درصدی تعهد اشتغال زایی گفت و ادامه داد: تعهد شهرستان ۲۷۸۲ نفر در اشتغال بوده که با اعتبار تبصره ۱۸ و ۱۶ اشتغال ۲۹۷۰ نفر انجام شده است.

وی از همسویی دولت با کشورهای همسایه گفت و ادامه داد: دولت سیزدهم علاوه بر ارتباط با کشورهای همسایه در حوزه نهضت ملی مسکن، صادرات، امکانات صنعتی و غیرنفتی توفیقاتی داشته است.

فرماندار آستانه اشرفیه از تخصیص اعتبار ۳ هزار میلیاردی در آستانه اشرفیه گفت و افزود: آستانه اشرفیه به عنوان شهر پیشرو در گیلان در حوزه پروژه فیبر نوری است، در حوزه جاده‌ها و معابر در دولت سیزدهم کل محور در سطح بندر کیاشهر روکش شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان با ابراز خرسندی از وعده دولت چهاردهم در وفاق ملی گفت: دولت چهاردهم قول وفاق ملی را به مردم داده است که با همراهی نمایندگان مجلس امید است اتفاقات خوبی برای کشور رقم بخورد.

کد خبر 6204735

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha