۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۱:۲۴

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد؛

لزوم تقویت بعد فرهنگی طی ایام اربعین در مرزها و مسیرهای پیاده‌روی

لزوم تقویت بعد فرهنگی طی ایام اربعین در مرزها و مسیرهای پیاده‌روی

کرمانشاه- رئیس سازمان تبلیغات اسلامی بر لزوم تقویت بعد فرهنگی طی ایام اربعین در مرزها و مسیرهای پیاده‌روی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی ظهر جمعه در نشست و جلسه ستاد اربعین در مرز خسروی که با حضور وزیر کشور، رئیس ستاد اربعین کشور، استاندار کرمانشاه و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در قرارگاه فراجا برگزار شد، اظهار کرد: در سفرهایی که به مرز مهران، مرز خسروی و سایر مرزها انجام گرفت شاهد تلاش خادمان این مسیر بودیم.

وی با اشاره به فعالیت استان کرمانشاه طی ایام اربعین در مرز خسروی افزود: این استان مردان فرهیخته‌ای را در رأس مسئولیت‌های مهم خود دارد، با این حال با توجه به فعالیت‌هایی که در این حوزه در مرز خسروی انجام داده‌اند پس از خسته نباشید و خدا قوت و تاکید بر منویات مقام معظم رهبری خواستار تقویت بعد فرهنگی در این مرز هستیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تصریح کرد: بعد فرهنگی یکی از مسائل مهمی است که در ایام اربعین باید به آن توجه داشت و هرچه سال به سال جلوتر می‌رویم به دلیل ضرورت‌های فرهنگی و اجتناب ناپذیر بودن آن در راستای تقویت این زمینه باید عمل کرد.

حجت‌الاسلام قمی گفت: در پیاده‌روی اربعین به عنوان یک اجتماع بزرگ بین المللی، چه در ذهنیت عراقی‌ها و چه در عرصه بین الملل اساساً نسبت به انقلاب اسلامی، پیام‌های ایران در سطح جهانی و اخیراً نیز وقایع غزه و فلسطین یک ظرفیت فرهنگی فراهم است.

کد خبر 6204807

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha