۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۴۹

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد:

یک واحد صنفی سوغات در مشهد پلمب شد

یک واحد صنفی سوغات در مشهد پلمب شد

مشهد- مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: یک واحد صنفی عرضه سوغات واقع در منطقه ثامن پس از تشکیل پرونده تعزیری برای آن پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، محسن صیادی اظهار کرد: نظارت بر عرضه کالا و خدمات توسط واحدهای صنفی اطراف حرم مطهر رضوی در آستانه دهه پایانی صفر افزایش یافته و شبانه روزی شده است.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد بیان کرد: در گشت مشترک روز گذشته مدیریت بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد با سایر دستگاه‌های نظارتی، یک واحد صنفی عرضه سوغات واقع در منطقه ثامن پس از تشکیل پرونده تعزیری برای آن پلمب شد.

وی ادامه داد: روز گذشته همچنین یک کافی شاپ در محدوده خیابان «قاضی طباطبایی» مشهد به علت تخلفات مکرر پس از تشکیل پرونده، پلمب و به تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

صیادی اظهار کرد: همچنین یک واحد صنفی «کافه قلیان» در محدوده خیابان «جلال آل احمد» نیز به دلیل تخلفات صنفی پلمب شد.

مدیر بازرسی و نظارت بر اصناف مشهد گفت: بیشتر تخلفات این واحدهای صنفی گران فروشی، رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی و رعایت نکردن قوانین و مقررات نظام صنفی است.

وی خاطر نشان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون هزار و ۲۶۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی مشهد صورت گرفته که ۳۱۰ مورد منجر به تشکیل پرونده به ارزش ۲۸ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال و ارجاع به تعزیرات شده است.

کد خبر 6204812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ۰۷:۳۷ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      8 1
      آقایان اصناف تعزیرات و قانون گذاران لطفاً فکری به حال اجاره های پیش وسرسام آور اطراف حرم مطهر هم داشته باشین که یکی از عوامل مهم گران‌فروشی است. اکثر صاحبان املاک اونقدری که اجاره می‌گیرند خودشان نمی‌توانند اون عدد رو تو ملک خودشون کاسبی کنند.
    • IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      1 0
      افرین