۲ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۲۶

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد:

سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به مصدومیت ۱۲ نفر شد

سوانح رانندگی در خراسان رضوی منجر به مصدومیت ۱۲ نفر شد

مشهد- مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲ حادثه تصادف و واژگونی خودرو که امروز به طور جداگانه در کلات و جاده مشهد به سرخس رخ داد، ۱۲ مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد علیشاهی اظهار کرد: ۲ حادثه تصادف و واژگونی خودرو که امروز به طور جداگانه در کلات و جاده مشهد به سرخس رخ داد، ۱۲ مصدوم بر جا گذاشت، در حادثه نخست بر اثر واژگونی خودروی سواری تیبا در کیلومتر ۸۵ محور مشهد به سرخس رخ داد، ۶ نفر مصدوم شدند.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شدند.

وی بیان کرد: حادثه دیگر تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری پراید و پژو ۴۰۵ است که حوالی ساعت ۱۱ امروز در شهرستان کلات رخ داد و این حادثه نیز ۶ مصدوم در پی داشت.

علیشاهی افزود: برای امدادرسانی به مصدومان ۲ دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد و تمامی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان کلات منتقل شدند.

مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: ۲ نفر از مصدومان به دلیل بدحالی، مجدد از بیمارستان کلات با اورژانس هوایی مشهد به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شدند.

کد خبر 6204847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha