۲ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۲۷

شهردار کرمانشاه بیان کرد؛

بکارگیری ۱۲۰ نیروی نظاقتی و آتش نشان در مرز خسروی

بکارگیری ۱۲۰ نیروی نظاقتی و آتش نشان در مرز خسروی

کرمانشاه- شهردار کرمانشاه از بکارگیری ۱۲۰ نیروی نظاقتی و آتش نشان در مرز خسروی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، نادر نوروزی بعد از ظهر جمعه در حاشیه بازدید از مرز خسروی در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات شهرداری در این مرز و شهر قصر شیرین، اظهار کرد: پذیرایی و پذیرش زائران در استان کرمانشاه طی ایام اربعین یکی از اولویت‌های همه کرمانشاهیان است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری کرمانشاه رفت و روب و نظافت شهر قصر شیرین تا خسروی را بر عهده داشته که طی بازدیدهای انجام شده رضایت خوبی در این زمینه تاکنون حاصل شده است.

شهردار کرمانشاه با تاکید بر ارائه کمک‌ها و خدمات شهرداری بر حسب نیازها، تصریح کرد: به منظور جابجایی و حمل و نقل زائران در مرز خسروی ۱۷۰ دستگاه اتوبوس و ۴۰ دستگاه ون از سوی شهرداری کرمانشاه به مرز خسروی اعزام شده است.

نوروزی همچنین در ادامه به کارگیری نیروهای خدمات شهرداری در مرز خسروی و شهر قصر شیرین اشاره کرد و گفت: به منظور ارائه خدمات شهری و نظافت در شهر قصرشیرین تا مرز خسروی ۲ دستگاه جارو کمپرسی، مخازن زباله‌، ۱۰۰ نیروی فعال در حوزه نظافت و ۲۰ نفر آتش‌نشان همراه با پنج دستگاه ماشین آتش نشانی اعزام کردیم.

وی در ادامه تاکید کرد: همچنین در مسیر بازگشت زائران شهرداری کرمانشاه موکب‌هایی را طراحی کرده که نسبت به ۲ سال گذشته نظم بیشتری برقرار بوده است و این موکب‌ها تا پایان مراسم اربعین میزبان زائران خواهد بود.

کد خبر 6204889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علیرضا ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۲
      0 1
      درود بر شما دست تان درد نکند .اجرتان با امام حسین و قمر بنی هاشم .انشاالله سلامت باشید . سپاس
    • پیمان ابراهیمی IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
      0 0
      خیلی خوبه بزرگوار همین حرکت جهادی راهم ماهی یک یا دو روزدریکی از مناطق هشت گانه شهری کرمانشاه انجام دهید حتی می شود فراخوان کمک مردمی هم داد،واقعا کرمانشاه شهری تمیز تر وزیبا تر می شود مثل جمع آوری نخاله های ریز ودرشت ساختمانی که بسیار زیاد شده ،وجمع آوری زباله های اطراف سطل ها به علت کمبود سطل ،
    • علی IR ۰۰:۴۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۳
      0 0
      یه کمبود داشت جاده راه کربلا که متاسفانه بیشتر جاده لاین بندی وخط کشی نشده بود ودرشب بیشتر مواقع جاده برای راننده گم می شود،انشالله سال بعد بیشتر توجه شود که وظیفه راه شهر سازی است