۲۳ دی ۱۳۸۶، ۱۳:۴۲

ارزش معاملات سرمایه‌گذاران خارجی در بورس از 104 میلیارد ریال گذشت

ارزش معاملات سرمایه‌گذاران خارجی در بورس ایران به بیش از 104 میلیارد ریال رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرپرست مدیریت نظارت بر کارگزاران سازمان بورس و اوارق بهادار گفت : ارزش معاملات (خرید و فروش) سرمایه گذاران خارجی در 9 ماهه نخست امسال در بورس اوراق بهادار تهران به بیش از 104 میلیارد ریال رسید.

به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه، ایوب باقر تبار افزود : تاکنون 10 کد معاملاتی برای سرمایه‌گذاری حقیقی و حقوقی خارجی صادر شده است.

وی اظهار داشت : سازمان بورس و اوراق بهادار در سه ماهه سوم امسال، چهار کد سرمایه گذار خارجی (دو شخص حقیقی و دو شحص حقوقی) با سقف سرمایه‌گذاری حدود 440 میلیون دلار در بورس اوراق بهادار تهران صادر کرد.

باقرتبار افزود : سرمایه‌گذاران خارجی تا پایان آذرماه امسال، بیش از 31 میلیون دلار جهت سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار تهران وارد کشور کرده اند.

وی همچنین آمادگی سازمان بورس و اوراق بهادار برای اعطای کد معاملاتی در کمتر از یک هفته برای دارندگان مجوز سرمایه‌گذاری در بورس از سازمان سرمایه‌گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران اعلام کرد.

سرپرست مدیریت نظارت بر کارگزاران سازمان بورس و اوارق بهادار گفت : سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی خارجی جهت خرید و فروش سهام در بورس اوراق بهادار تهران به سهولت می توانند از طریق شرکت‌های کارگزاری اقدام کنند.

کد خبر 620491

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha