۲ شهریور ۱۴۰۳، ۲۱:۰۷

شهردار کاشان:

حضور فعال مواکب کاشان در کربلا نشان از عشق مردم به اهل بیت است

حضور فعال مواکب کاشان در کربلا نشان از عشق مردم به اهل بیت است

کاشان - شهردار کاشان گفت: حضور فعال مواکب کاشان در کربلا و در ایام اربعین نشان از عشق و علاقه مردم این دیار به خاندان اهل بیت است.

به گزارش خبرنگار مهر، کیومرث محمدپور شامگاه جمعه در دیدار از موکب حضرت علی بن باقر (ع) کاشانی‌ها در شهر کربلا که در ایام اربعین برپا شده است، در دیدار با جمعی از مدیران و مسئولین این موکب اظهار داشت: عشق و علاقه مردم کاشان به خصوص جوانان به خاندان عصمت و طهارت در طول تاریخ نشان از ولایتمداری مردم این سرزمین است.

وی یکی از نشانه‌های عشق و علاقه به حضرت سیدالشهدا (ع) را خدمت به زوار آن حضرت دانست و ابراز داشت: از این رو حضور فعال مواکب کاشان در کربلا و در ایام اربعین نشان از عشق و علاقه مردم این دیار به خاندان اهل بیت است.

شهردار کاشان با اشاره به فعالیت شبانه روزی خادمان در موکب حضرت علی بن باقر (ع) تصریح کرد: مطمئناً اجر و پاداش این عزیزان را حضرت سیدالشهدا (ع) به نحو شایسته می‌دهد.

وی با بیان اینکه شهرداری کاشان هم از تمام ظرفیت‌های خود در راستای برنامه‌هایی همچون جاماندگان اربعین استفاده می‌کند، گفت: از سویی دیگر موکب فرهنگی شهرداری کاشان به مدت دو هفته در مرز خسروی برپا شده است.

محمدپور با اشاره به اینکه موکب فرهنگی خسروی به معرفی شهدای کاشان می‌پردازد، افزود: مدیریت شهری از تمام ظرفیت‌های خود در راستای برگزاری باشکوه برنامه‌های مرتبط با اربعین حسینی استفاده می‌کند.

کد خبر 6204989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نیما ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۶
      1 0
      ضمن تشکر از خادمین مواکب شهر کاشان ، امیدوارم همین طور که اونجا به مردم خدمت کردن در آبادانی و رشد و پیشرفت در شهر خودشون نیز شرکت داشته باشند ، کاشان با این استعداد مالی ، صنعتی، افراد متمکن ، فکری، باید تو جایگاه خیلی بالاتری باشه