طوفان بشری مردم یمن در حمایت از غزه+ فیلم

طوفان بشری مردم یمن در حمایت از غزه+ فیلم

مردم یمن برای چهل و چهارمین هفته متوالی با برگزاری راهپیمایی‌های عظیم در صنعا و سایر استان‌ها و شهرهای این کشور، حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، مردم یمن امروز جمعه بار دیگر با حضور میلیونی در پایتخت و سایر شهرها و مناطق این کشور حمایت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام کردند.

هزاران یمنی برای چهل و چهارمین هفته متوالی و با وجود هوای بارانی، در میدان «السبعین» صنعا راهپیمایی عظیمی با عنوان «همراه با غزه و مسجدالاقصی، جهاد و ثبات تا پیروزی» برگزار کردند.

راهپیمایان که پرچم‌های فلسطین در دست داشتند، شعار سر دادند: نقش آمریکا در کشتار غزه واضح است. آمریکا و صهیونیست‌ها جنایتکارند. ملت فلسطین و گردان‌های قسام معجره اسلام هستند. 

آنها همچنین رژیم صهیونیستی را به پاسخ به جنایت‌هایش تهدید کرده و فریاد زدند: نه تهدید و نه تطمیع مانع  ما برای هدف قرار دادن تل‌آویو نخواهد شد و پاسخ حتمی و نزدیک است.

مردم یمن در بیانیه پایانی راهپیمایی خود بر تداوم حمایت‌های نظامی و هر اقدام دیگری برای پشتیبانی از ملت فلسطین تأکید کردند و از امت‌های عربی و اسلامی خواستند به یاری مظلومان غزه بشتابند.

آنها همچنین از محور مقاومت خواستند صهیونیست‌ها را که دشمن خدا، پیامبران و بشریت هستند، به گونه‌ای در هم بکوبند که باعث آرامش دل‌های مؤمنان شود.

کد خبر 6205000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha