۳ شهریور ۱۴۰۳، ۹:۱۷

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران:

زیرساخت‌های سوخت‌رسانی در مرز مهران مطلوب است

زیرساخت‌های سوخت‌رسانی در مرز مهران مطلوب است

ایلام-مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: زیرساخت‌های سوخت‌رسانی در مرز مهران مطلوب است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جلیل سالاری و هیئت همراه از انبار منطقه ایلام و زیرساخت‌های سوخت‌رسانی به زائران در مرز مهران بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند سوخت‌رسانی به زائران اربعین قرار گرفت.

سالاری اظهار داشت: سوخت‌رسانی به زائران اربعین حسینی در این مرز رضایت‌بخش است و تلاش شبانه‌روزی کارکنان این شرکت قابل تقدیر است.

سالاری از انبار نفت شهید سلیمانی نیز بازدید کرد و در نشست صمیمی با تعدادی از کارکنان و مسئولین واحدها در محل سالن کنفرانس منطقه دیدار و گفتگو کرد.

مدیر منطقه ایلام در این جلسه گزارشی از وضعیت منطقه و تشریح اقدامات به عمل آمده در حوزه سوخت‌رسانی در مراسم اربعین حسینی، مطالبات کارکنان و نیازهای منطقه را ارائه کرد.

گفتنی است معاون وزیر نفت به همراه مدیر منطقه به منظور بازدید از زیرساخت‌ها و اقدامات به عمل آمده منطقه جهت سوخت‌رسانی در اربعین حسینی به مرز مهران سفر کرد و از جایگاه‌های ثابت، سیار و موکب منطقه بازدید کرد.

لازم به ذکر است؛ معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی به همراه مجید شهیدی، رئیس روابط عمومی این شرکت با معاون اقتصادی استانداری ایلام نیز دیدار کرد.

کد خبر 6205191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha