۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۳۷

آمار نا امیدکننده سه ملی‌پوش؛

عملکرد بهتر دروازه بان تیم ملی ازبکستان نسبت به همتاهای ایرانی

عملکرد بهتر دروازه بان تیم ملی ازبکستان نسبت به همتاهای ایرانی

دروازه بان تیم فولاد خوزستان که در ترکیب تیم ملی ازبکستان قرار دارد در دو هفته ابتدایی لیگ برتر توانسته دروازه خود را بسته نگه دارد و در کل عملکرد بهتری نسبت به همتاهای ایرانی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، «اتکیر یوسفوف» دروازه بان ازبکستانی و جدید تیم فوتبال فولاد خوزستان در نقل و انتقالات تابستانی راهی این تیم شد و توانست در دو بازی ابتدایی لیگ برتر در فصل بیست و چهارم دروازه خود را بسته نگه دارد.

«اتکیر یوسفوف» در تیم ملی ازبکستان هم حضور دارد و در مقابل تیم ملی ایران نیز به میدان رفته است. این دروازه‌بان در مجموع دو بازی فولاد در لیگ برتر امتیاز ۸۸/‌‬ ۶ از ۱۰ را کسب کرده است. او در بازی با نساجی در هفته اول ۶ شوت به سمت دروازه‌اش شلیک شد که توانست یک سیو از خود به ثبت برساند و در بازی با مس رفسنجان نیز ۴ شوت به سمت دروازه فولاد آمد که دو شوت در چارچوب بود و هر دو را «اتکیر یوسفوف» توانست به خوبی مهار کند.

«اتکیر یوسفوف» در حالی تا پایان هفته دوم بهترین دروازه‌بان لیگ شناخته می‌شود که دروازه‌بان‌های تیم ملی فوتبال ایران از جمله علیرضا بیرانوند، سید حسین حسینی و پیام نیازمند در مجموع دو هفته تنها یک کلین شیت از خود به ثبت رسانده‌اند که آن هم مربوط به بیرانوند در بازی با مس رفسنجان می‌شود که با پیروزی دو بر صفر تراکتور در هفته اول همراه بود.

کد خبر 6205216

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha