۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۰۳

وزیر راه و شهرسازی:

باید در راستای ارتقای تخصص و عملکرد کارکنان وزارت راه حرکت کنیم

باید در راستای ارتقای تخصص و عملکرد کارکنان وزارت راه حرکت کنیم

وزیر راه و شهرسازی با بیان این که کارکنان و متخصصان، مهم‌ترین دلگرمی وزارت راه و شهرسازی‌ به شمار می‌روند، گفت: باید در راستای ارتقای هر چه بیشتر تخصص و عملکرد همکاران گام برداریم.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزانه صادق مالواجرد، وزیر راه و شهرسازی امروز (شنبه، ۳ شهریورماه) در نشست صمیمی با کارکنان وزارت راه و شهرسازی، گفت: بنده پس از کسب رأی اعتماد، سفر به مرزهای اربعینی را در دستور کار داشتم و برنامه‌ریزی صورت گرفت که ورود بنده به وزارتخانه هم‌زمان با بیعت با کارکنان وزارت راه و شهرسازی باشد.

وی ادامه داد: به پشتوانه کارکنان و کارشناسان وزارت راه و شهرسازی که در جای‌جای کشور حضور دارند و به بنده دلداری می‌دهند، می‌توان امور وزارت راه و شهرسازی را با قدرت و جسارت پیش برد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه اظهار کرد: نقطه قوتی که در مجلس شورای اسلامی داشتم، همکارانم در وزارت راه و شهرسازی بودند. این به معنای آن است که کارکنان این وزارتخانه عهد و پیمان را خود را به اثبات رسانده‌اند و اکنون نیز بنده باید به نوبه خود، شنونده صدای همکارانم باشم.

صادق مالواجرد با بیان این که نیروهای متخصص در سال‌های گذشته در وزارت راه و شهرسازی در کنار هم تجمیع شده‌اند، گفت: باید در راستای ارتقای هر چه بیشتر تخصص و عملکرد همکاران گام برداریم.

وی همچنین در ادامه اظهار کرد: بنده در سفر استانی اخیر خود با بسیاری از کارکنان وزارت راه و شهرسازی در بخش‌های مختلف از خلبانان تا راهدارانی که در نقاط مرزی به زائران اربعین خدمت می‌رساندند، دیدار و گفت‌وگو کردم و متأسفانه بیشتر کارکنان از مشکلات معیشتی رنج می‌برند که در راستای رفع این مشکلات تمام تلاش خود را خواهم کرد.

کد خبر 6205445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha