۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۱۰

خیابان حافظ تهران برای اقامتی در پایتخت زیبای ایران

خیابان حافظ تهران برای اقامتی در پایتخت زیبای ایران

مسافرت به تهران می‌تواند سفری هیجان‌انگیز و سرگرم‌کننده باشد؛ به شرط اینکه حتما پیش از سفر هتل و اقامتگاه خود را رزرو کرده باشید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شهر تهران پایتخت ایران یکی از قشنگ‌ترین و دیدنی‌ترین شهرهای کشور ما محسوب می‌شود. البته شاید تصور بیشتر مردم این باشد که تهران بیشتر پایتخت سیاسی ایران محسوب می‌شود؛ اما واقعیت این است که این شهر به دلیل پایتخت بودنش مملو از جاذبه‌های کوچک و بزرگی است که در هر کوچه و خیابان توجه شما را به خود جلب می‌کنند. بله؛ تهران هم زیبایی‌هایی دارد که نمی‌توان آن‌ها را انکار کرد. خیابان‌ها، بلوارها، بزرگراه‌ها، کوچه‌ها، منطقه‌های مختلف و بافت‌های مدرن، کلاسیک، سنتی و قدیمی که در کنار یکدیگر تهران پهناور را تشکیل داده‌اند.

خیابان حافظ تهران و هتل‌هایش

خیابان حافظ تهران برای اقامتی در پایتخت زیبای ایران

خیابان حافظ تهران جاذبه‌های گردشگری زیادی دارد و شاید شما در سفر به تهران یک الی دو بار گذرتان به این خیابان بیفتد. البته اگر هدف اصلی شما بازدید اماکن و جاذبه‌های این خیابان باشد، توصیه ما این است که رزرو هتل برای اقامت خود را در این منطقه انجام دهید. چون تهران وسیع، شلوغ و پرترافیک است و اگر رزرو اتاق یا سوئیت شما هوشمندانه نباشد، می‌تواند هم هزینه و هم وقت شما را هدر دهد. بر همین اساس اگر دوست دارید که دسترسی سریعی به چهارراه کالج، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، بازار بزرگ موبایل ایران، بازار موبایل ایرانیان، سازمان اوراق بهادار تهران و مجموعه تالار وحدت (یا تالار رودکی) داشته باشید، با حفظ کمترین فاصله از مراکز فرهنگی و تاریخی، رزرو هتل‌های تهران و اقامتگاه خود را در خیابان حافظ انجام دهید. این کار یعنی سفری اقتصادی و بدون اتلاف وقت به شهر تهران!

هتل‌های تهران، بازه قیمتی بسیار متفاوتی دارند؛ به عبارتی دیگر، هزینه رزرو هتل‌های تهران اصولاً به نسبت خدماتی که ارائه می‌کنند متغیر بوده و برای هر شب ارزش گذاری شده‌اند. تقریباً تمامی هتل‌ها در طهران، صبحانه سرو می‌کنند اما خدماتی مانند استخر، سونا، جکوزی، ماساژ و غیره خدمات لوکس به حساب می‌آیند و به همین دلیل، میزان ارزش گذاری هتل مربوطه را بیشتر می‌کنند. شما با توجه به بودجه و علت سفرتان می‌توانید نسبت به رزرو هتل تهران اقدام کنید. اگر قصد دارید تنها سفر کنید و سفرتان کاری و یک الی دو روزه است، پیشنهاد ما به شما انتخاب هتل‌های ارزان‌تر خواهد بود. اما اگر آسایش و راحتی بیشتری را مدنظر دارید و به دنبالی اقامتی لوکس هستید، هتل‌های لوکس تهران گزینه‌های بسیار خوبی را در اختیارتان قرار می‌دهند؛ البته خدمات بهتر و بیشتر و همچنین اقامت در منطقه‌های شمالی تهران، هزینه بیشتری برایتان خواهد داشت.

۱- هتل گلستان؛ گل سرسبد هتل‌های خیابان حافظ تهران

خیابان حافظ تهران برای اقامتی در پایتخت زیبای ایران

اولین هتل خیابان حافظ تهران که قصد معرفی آن به شما را داریم، هتل گلستان است؛ هتل تک ستاره اما به لحاظ موقعیتی کاملاً مناسب و با خدمات و امکانات درخور که به خوبی از مهمانان و مسافران خود پذیرایی می‌کند. هتل گلستان پارکینگ ندارد؛ اما با اینترنت رایگان و امکانات دیگری مثل تاکسی سرویس، صندوق امانات، روم سرویس، پذیرش ۲۴ ساعته، لاندری، اتاق چمدان و کارمندان مسلط به زبان انگلیسی به خوبی آماده پذیرایی از شما خواهد بود.

در این هتل شما به عنوان مهمان و مسافر می‌توانید نمای اتاق خود را رو به خیابان یا رو به کوچه کناری انتخاب کنید و برای صرف نوشیدنی، غذا و حتی صبحانه خود به کافی‌شاپ، رستوران و سالن صبحانه‌خوری هتل بروید.

۲- اقامتگاه سنتی یا هتل حنا

در ادامه معرفی لیست بلندبالای هتل‌های خیابان حافظ تهران به اقامتگاه سنتی و جذابی می‌رسیم که با نام هتل حنا در خیابان حافظ خودنمایی می‌کند. این مجموعه دقیقاً در خیابان نوفل لوشاتو، کوچه لولاگر قرار گرفته است و افرادی که اقامت در آن را انتخاب کرده‌اند، با دادن امتیاز خوب به این هتل، آن را به بقیه توصیه می‌کنند.

اقامتگاه سنتی حنا نیز که از هتل‌های نزدیک خیابان حافظ تهران به‌حساب می‌آید، دارای امکاناتی شامل اینترنت رایگان، رستوران، لاندری، ترانسفر استقبال، پذیرش ۲۴ ساعته، صرافی برای تبدیل ارز، اتاق چمدان و خدمات باربری است. ضمن اینکه شما می‌توانید غذاها و نوشیدنی‌های خود را در کافی‌شاپ و رستوران این اقامتگاه صرف کنید. هتل حنا پارکینگ ندارد؛ با این حال به دلیل دنج بودن، افراد زیادی آن را برای اقامت در خیابان حافظ تهران انتخاب می‌کنند.

۳- هتل در خیابان حافظ تهران با هتل معروف باباطاهر

هتل بابا طاهر نیز یکی دیگر از گزینه‌ها در لیست هتل‌های نزدیک به خیابان حافظ قرار دارد که در فاصله اندک و ۳ دقیقه‌ای از این خیابان واقع شده است. این هتل ۳ ستاره در خیابان سپهبد قرنی، نرسیده به خیابان سمیه قرار دارد و دارای امکانات متعددی است. البته این مجموعه پارکینگ ندارد؛ اما با خدماتی مثل اینترنت رایگان، روم سرویس، لاندری، امکان دسترسی به اینترنت در تمام فضای هتل، خدمات باربری و اتاق چمدان از مهمانان و مسافران خیابان حافظ پذیرایی می‌کند.

در این هتل از هتل‌های تهران در خیابان حافظ برای برگزاری نشست‌ها و همایش‌های شما یک سالن کنفرانس تعبیه شده است. غذاها و نوشیدنی‌های خود را هم می‌توانید در رستوران و سالن صبحانه‌خوری آن صرف کنید. کارمندان هتل بابا طاهر همگی مسلط به زبان انگلیسی هستند. ضمن این‌که با در نظر گرفتن خدمات لازم برای افراد معلول و کهنسال، این مجموعه هم در لیست هتل‌های محبوب خیابان حافظ قرار دارد.

۴- هتل رودکی در لیست هتل‌های خیابان حافظ تهران

در ادامه معرفی هتل‌های خیابان حافظ تهران به هتل رودکی می‌رسیم. این مجموعه هم از هتل‌های نزدیک به خیابان حافظ است که تقریباً ۳ دقیقه با آن فاصله دارد؛ هتل ۳ ستاره‌ای که در خیابان انقلاب و خیابان شهریار واقع شده است و امکانات متنوع آن سبب شده‌اند که در میان گردشگران و مسافران امتیاز خیلی خوب را کسب کند.

متأسفانه هتل رودکی که شاید هتل در خیابان حافظ تهران باشد هم پارکینگ ندارد؛ اما از دیگر امکانات این مجموعه می‌توان به اینترنت رایگان در تمام نقاط آن، دستگاه خودپرداز، صندوق امانات، روم سرویس، لاندری، صرافی و تبدیل ارز و پذیرش ۲۴ ساعته اشاره کرد. برای برگزاری نشست‌ها و همایش‌ها هم سالن کنفرانس تعبیه شده است.

تمامی پرسنل این اقامتگاه به زبان‌های لری، کردی و انگلیسی کاملاً مسلط هستند. نوشیدنی‌ها و میان‌وعده‌های غذایی هم در رستوران و سالن صبحانه‌خوری آن سرو می‌شوند. نکته مهم اینکه در فضای هتل رودکی برای افراد کهنسال و معلول، خدمات و تجهیزات لازم مانند ویلچر و رمپ در نظر گرفته شده است.

هتل‌های خیابان حافظ تهران و جمع خوبان

هتل‌های خیابان حافظ تهران را به شما معرفی کردیم. البته در این خیابان و اطراف آن، هتل‌ها و اقامتگاه‌های دیگری هم وجود دارند. برای مثال هتل اسکان، هتل نور حیات، هتل هالی، هتل آپارتمان رازی، هتل ایرانشهر، هتل امیر، هتل پامچال، هتل ستاره ویلا، هتل انقلاب، هتل بزرگ ۲ تهران و هتل مینا از جمله هتل‌ها و اقامتگاه‌هایی هستند که در فاصله‌های ۳ تا ۵ دقیقه‌ای از خیابان حافظ قرار گرفته‌اند. حالا شما با هر بودجه‌ای که دارید، برای سفر به شهر تهران می‌توانید هتل دلخواه خود را رزرو کنید و از اقامتی منحصربه‌فرد، اقتصادی و راحت در پایتخت پردود و شلوغ ایران یعنی تهران بزرگ لذت ببرید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6205523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha