۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۱۳

هتل های نزدیک پارک زیتون قشم برای اقامت در قلب طلایی جزیره

هتل های نزدیک پارک زیتون قشم برای اقامت در قلب طلایی جزیره

رزرو هتل و اقامت در هتل‌های آن اگر هوشمندانه باشد، بدون شک می‌تواند با ثبت بهترین خاطرات به متفات‌ترین سفر شما تبدیل شود.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، جزیره قشم یکی از جزایر زیبا و دیدنی ایران است که در استان هرمزگان قرار گرفته است. به عبارتی مسافرت به قشم یکی از سفرهای پرطرفدار در کشور ما محسوب می‌شود؛ چون هم‌جواری خط ساحلی این جزیره با خلیج فارس شما را به یکی از بکرترین، زیباترین و دیدنی‌ترین مناظر جنوبی ایران دعوت می‌کند. در این جزیره هم مانند سایر جزایر، شهرها و مناطق ایران، هتل‌ها و اقامتگاه‌های مختلف و متنوعی برای گردشگران و مسافران در نظر گرفته شده‌اند. برخی از این هتل‌ها و اقامتگاه‌ها در نزدیکی جاذبه‌های قشم و برخی دیگر با اندکی فاصله از آن‌ها تعبیه و ساخته شده‌اند.

اقامتگاه‌ها و هتل‌های نزدیک به پارک زیتون قشم

یکی از زیباترین و منحصربه‌فردترین جاذبه‌های جزیره قشم که به راحتی می‌توانید رزرو هتل و اقامتگاه خود را در نزدیکی آن انجام دهید، پارک زیتون قشم است؛ پارک جذاب ساحلی که مسافتی برابر با ۴۵ هزار مترمربع دارد و منظره آن به دلیل قرار گرفتن در مقابل خلیج فارس، دیدنی و جذاب است. پارک زیتون قشم در کیلومتر ۲ جاده ساحلی در سمت جنوبی قشم قرار گرفته و دارای امکانات متعدد و متنوعی است. برای اینکه بتوانید هر زمان که خواستید به این پارک دسترسی اولیه‌ای داشته باشید، توصیه می‌کنیم که سوئیت و اتاق خود را نزدیک به این بوستان رزرو کنید. چند هتل به این پارک دسترسی کوتاه و سریعی دارند که در لیست پیشنهادهای ما برای رزرو هتل‌های نزدیک پارک زیتون قشم در این سایت قرار گرفته‌اند.

برای اقامت مقرون به صرفه در جزیره می‌توانید با بهره‌گیری از فیلتر قیمت، گزینه‌های موجود در بازه قیمتی دلخواه خود را جهت رزرو هتل قشم بررسی کنید. در نتیجه، از لیست بیش از ۵۰ هتل قشم به تعداد محدودی هتل با قیمت مناسب می‌رسید و بعد از مقایسه نظرات مهمانان و بررسی امکانات می‌توانید گزینه مناسب از هتل‌های قشم را رزرو کنید.

۱- هتل خلیج فارس

هتل ساحلی خلیج فارس قشم، ۳ ستاره درخشان دارد و در میدان علم و صنعت این جزیره قرار گرفته است و می‌توان آن را به‌عنوان هتل نزدیک پارک زیتون قشم به گردشگران و مسافران جزیره معرفی کرد. ضمن اینکه این مجموعه به ساحل و همین‌طور جاهای دیدنی قشم هم نزدیک است.

هتل های نزدیک پارک زیتون قشم برای اقامت در قلب طلایی جزیره

هتل یک طبقه خلیج فارس با ۲۵۸ تخت و ۱۲۳ اتاق، فعالیت خود را در سال ۱۳۹۰ آغاز کرد و در سال ۱۳۹۵ به‌طور کامل مورد بازسازی قرار گرفت. از امکانات آن می‌توان به پارکینگ، رستوران و اینترنت اشاره کرد. البته این مجموعه در کنار نزدیک بودن به پارک زیتون و تفریحات آن، به بازار سنتی و قدیمی قشم، قلعه پرتقالی‌ها، مجتمع تجاری خلیج فارس، مجتمع تجاری سیتی سنتر، میدان امام قلی خان و بازار بزرگ بین‌المللی ستاره هم بسیار نزدیک است.

۲- هتل بوتیک فولتون جزیره قشم

هتل بوتیک فولتون را هم در دسته هتل‌های نزدیک به پارک زیتون قشم قرار داده‌ایم؛ چون دسترسی اولیه و فاصله کوتاهی تا این پارک دارد. این مجموعه در سال ۱۳۹۴ رسماً افتتاح شد و از سه ساختمان تشکیل شده است. هر ۳ ساختمان کاملاً مجزا از یکدیگر و شامل سوئیت‌ها و اتاق‌ها، آپارتمان‌ها و ساختمان مخصوص بخش ویلاها هستند.

نزدیک بودن این مجموعه به ساحل از جمله مزایای آن محسوب می‌شود. هتل بوتیک فولتون در کنار تنوع اتاق‌ها و سوئیت‌ها، از امکانات دیگری مانند استخر، اینترنت، پارکینگ و رستوران هم برخوردار است. این هتل به بازار سنتی و قدیمی قشم، میدان قلی‌خان، قلعه پرتقالی‌ها، بازار بزرگ بین‌المللی ستاره، مجتمع تجاری خلیج فارس، غارهای خر بس، مسجد قبا و مجتمع تجاری سیتی سنتر هم دسترسی اولیه و سریعی دارد.

هتل رخسار جزیره؛ هتل نزدیک پارک زیتون قشم

در ادامه معرفی هتل‌های نزدیک پارک زیتون قشم به هتل رخسار می‌رسیم که هتلی ۲ ستاره در بلوار شهید رجایی این جزیره است. این مرکز در سال ۱۳۹۷ فعالیت خود را آغاز کرد و از هتل‌های لوکس و تازه ساخته‌شده این جزیره محسوب می‌شود.

منطقه‌ای که هتل رخسار در آن قرار گرفته، بسیار آرام است و فاصله اندک آن تا خلیج فارس سبب شده که این هتل همیشه شلوغ و مملو از گردشگر و مسافر باشد؛ ضمن اینکه تمامی اتاق‌های آن با ویو و منظره رو به دریا ساخته شده‌اند. از جمله امکانات این مجموعه می‌توان به اینترنت کاملاً رایگان و بدون محدودیت اشاره کرد. هتل رخسار در چهار طبقه با ۱۹ اتاق و ۴۴ تخت، خارج از محدوده طرح ترافیک قرار دارد و همین موضوع کمک می‌کند تا تردد شما به راحتی در اطراف این هتل انجام شود.

در ادامه جالب است بدانید که این هتل علاوه بر پارک زیتون قشم، به بازار سنتی و قدیمی قشم، قلعه پرتقالی‌ها، میدان امام قلی خان، مجتمع تجاری خلیج فارس و مجتمع تجاری سیتی سنتر، مسجد قبا، دره ستارگان، جزایر ناز، خیابان شهرک گربه‌دان، جزیره هنگام و فرودگاه بین‌المللی جزیره قشم هم دسترسی راحت و اولیه‌ای دارد.

۴- هتل ارم؛ از هتل‌های نزدیک پارک زیتون قشم

هتل ارم را هم هتل نزدیک پارک زیتون قشم می‌دانند؛ چون هتلی ۴ ستاره و بسیار لوکس است که فاصله کوتاهی تا این پارک تفریحی دارد. این اقامتگاه در بلوار آزادگان قرار گرفته و در سال ۱۳۹۵ فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است. این مجموعه ۵ طبقه و ۹۶ سوئیت و اتاق کاملاً مجهز دارد که با امکانات و خدمات بسیار لوکس و مدرن در کلاس‌های مختلف طراحی شده‌اند و آماده پذیرایی از گردشگران و مهمانان جزیره هستند.

از جمله امتیازات ویژه هتل ارم، دسترسی سریع و اولیه آن به ساحل خلیج همیشه فارس، همین‌طور سایر جاذبه‌ها و دیدنی‌های جزیره قشم است. ضمن اینکه اتاق‌ها بر اساس کلاس‌های مختلفی که دارند، از طبقات همکف تا منفی یک جانمایی شده‌اند.

در ادامه بد نیست بدانید که هتل ارم قشم تا قلعه پرتقالی‌ها، بازار بزرگ و بین‌المللی ستاره، غارهای خر بس، مجتمع تجاری دو دلفین درگهان، دره ستارگان، فرودگاه بین‌المللی قشم، چاه‌های تاریخی طلا یا تلا، روستای لافت، جنگل دریایی حرا، جزیره هرمز، قبرستان انگلیسی‌ها، تنگه چاه کوه، غار نمکدان و اسکله سعیدو، فاصله بسیار کوتاه و اندکی دارد.

۵- هتل آپارتمان سلطان در جزیره قشم

آخرین اقامتگاه که درواقع هتل آپارتمان است، هتل آپارتمان سلطان جزیره قشم نام دارد. این مجموعه را هم از هتل‌های نزدیک پارک زیتون قشم می‌دانند؛ چون فاصله بسیار کوتاه و اندکی تا پارک زیتون جزیره دارد. هتل آپارتمان سلطان در سال ۱۳۹۴ ساخته شد و به بهره‌برداری رسید و از جمله مزایای آن می‌توان به دسترسی سریع به ساحل خلیج همیشه فارس اشاره کرد.

هتل های نزدیک پارک زیتون قشم برای اقامت در قلب طلایی جزیره

هتل آپارتمان سلطان به بازار سنتی و قدیمی قشم و پارک صخره‌ای خرچنگ هم نزدیک است. تمامی پرسنل آن نیز آموزش‌دیده و مجرب هستند و با امکاناتی مثل اینترنت کاملاً رایگان در تمام نقاط هتل، به خوبی از شما پذیرایی خواهند کرد.

تمام هتل‌های نزدیک پارک زیتون قشم

از دیگر هتل‌های نزدیک پارک زیتون قشم می‌توانیم به هتل آپارتمان دنیز قشم، هتل کارا قشم، هتل قصر الوند، هتل آسمانی قشم، هتل آپارتمان الیت قشم، هتل کیمیا ۴ قشم و هتل آپارتمان پلاس قشم هم اشاره کنیم که همگی به دلیل فاصله اندک تا پارک زیتون، اقامتی لذت‌بخش و جذاب را برای شما رقم خواهند زد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6205529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha