۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۳:۴۸

به دنبال موفقیت در جام جهانی؛

تمجید سایت انگلیسی از تیم ملی فوتبال ایران

تمجید سایت انگلیسی از تیم ملی فوتبال ایران

یک سایت انگلیسی زبان به تمجید از تیم ملی فوتبال ایران در آستانه آغاز مسابقات مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ پرداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در اولین بازی خود در مرحله پایانی مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز ۱۵ شهریور در ورزشگاه فولادشهر اصفهان از تیم ملی قرقیزستان میزبانی خواهد کرد و پس از آن و در تاریخ ۲۰ شهریور شاگردان امیر قلعه نویی به مصاف تیم ملی امارات در ورزشگاه العین خواهند رفت.

سایت «xchangetickets» در گزارشی به حضور مهدی طارمی در تیم فوتبال اینتر پرداخته است و در آن به تیم ملی ایران نیز اشاره داشته است. در مطلب این سایت برای تیم ملی ایران آمده است: ایران به دنبال موفقیت در جام جهانی ۲۰۲۶؛ امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران با تاکتیک‌های هوشمندانه و مدیریت قوی تلاش می‌کند تا تیم ایران را در مسیر موفقیت و حضور در جام جهانی ۲۰۲۶ نگه دارد. همان‌طور که هیجان این رقابت‌ها بیشتر می‌شود، تیم ملی ایران آماده است تا با نمایش‌های جذاب خود، هواداران فوتبال در سراسر جهان را به وجد آورد.

تیم ایران با ترکیبی از بازیکنان جوان و باتجربه به دنبال این است که در برابر چالش‌ها مقاومت کند و در سطح جهانی بدرخشد. این تیم می‌خواهد با حفظ انسجام و پشت سر گذاشتن موانع تاکتیکی حریفان، به موفقیت برسد. حمایت پرشور هواداران ایرانی نقش مهمی در تقویت روحیه تیم دارد و آن‌ها را در مسیر دستیابی به جام جهانی ۲۰۲۶ همراهی خواهد کرد.

کد خبر 6205571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • ناشناس IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      15 1
      تیم ملی ایران نیاز مبرم به دگرگونی و تمرین شبانه روزی با سر مربی حرفه‌ای و بازی های تدارکاتی با تیم های مطرح جهان ندارد.
    • US ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      12 1
      تیم ملی ایران برای حضور در جام جهانی نیاز به افرادسریع در لاین چپ رو و نامحسوس در لاین راست داردکه حتی دوربین هم نتواندسرعت غیرمجاز درلاین چپ را بردارد
    • IR ۰۰:۳۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      3 1
      زنگ‌تفریح تیم ها درجام جهانی هستیم
    • فرید ابادانی IR ۰۲:۰۶ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      1 1
      ب امید موفقیت تیم ملی ایران در بازی های پیش رو.اقای قلعه نوعی خواهشاً رامین رضاییان و نورالهی را دعوت کن بدرد میخورند حتی اگر ذخیره باشن
    • ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      0 1
      این مطلب بخاطر اینه که هرکسی در مورد ایران چیزی در اینترنت منتشر میکنه خیلی بازدید میگیره و دلیلش مشخص نیست.
    • تیم ملی ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۵
      1 0
      تیم ملی نیاز به یک سر مربی درجه یک دنیا داره که کمک کنه به تیم ملی و از تاکتیک‌های حرفه ای بهره ببره... امیر قلعه نوعی به درد تیم ملی نمیخوره، مربیگری باشگاهی بهتر می‌تونه پیشرفت کنه... تیم ملی ایران با وجود قلعه نوعی ضرر می‌کنه و نمیتونه بره جام جهانی این حرف من بمونه به یادگار.