۴ شهریور ۱۴۰۳، ۱۰:۴۴

دوشنبه در فرهنگسرای عترت؛

کتاب «دوباره فکر کن» نقد و بررسی می‌شود

کتاب «دوباره فکر کن» نقد و بررسی می‌شود

کتاب «دوباره فکر کن» نوشته آدام گرانت دوشنبه پنج شهریور در فرهنگسرای عترت نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست نقد و بررسی کتاب «دوباره فکر کن» نوشته آدام گرانت دوشنبه ۵ شهریور در فرهنگخانه ایروانی فرهنگسرای عترت برگزار می‌شود.

آدام گرانت نویسنده کتاب «دوباره فکر کن» برای بررسی این موضوع که چگونه می‌توان نسبت به نظرهای مخالف و تغییر باز بود، از تحقیقات علمی و داستان‌های واقع استفاده می‌کند. بسیاری از افراد به دلیل دشوار و ناراحت‌کننده بودن تغییر باور، بر روی باورهای غلط خود پافشاری می‌کنند. او مثال‌ها و تجربه‌هایی واقعی از زندگی افرادی را ارائه می‌دهد که توانسته‌اند بازنگری و تغییر عقیده داشته باشند.

این‌نویسنده در این کتاب هنر انتقادی دوباره فکر کردن و بازاندیشی را بررسی می‌کند. این هنر باعث می‌شود نظرات خود را زیر سوال ببرید و ذهن دیگران را باز کنید تا در کار و زندگی خود موفق‌تر باشید. او همچنین به بررسی نقش همدلی و گوش دادن فعال در تغییر دیدگاه‌ها می‌پردازد و توضیح می‌دهد چگونه می‌توان با استفاده از این‌مهارت‌ها، روابط بهتری برقرار کنیم و دیدگاه‌های جدیدی را پذیرفت. گرانت در نهایت با ارائه راهکارهایی عملی، به ما کمک می‌کند تا به یادگیرندگان مادام‌العمر تبدیل شویم و همیشه آماده تغییر و رشد باشیم.

برنامه نقد و بررسی این‌کتاب با حضور فرشته میرسیاقی و غفاری و اعضای باشگاه کتابخوانی ایروانی و علاقمندان حوزه کتاب همراه است.

این‌نشست روز دوشنبه ۵ شهریور از ساعت ۱۰ در فرهنگخانه ایروانی به نشانی میدان محمدیه، خیابان مولوی غربی، کوچه قفلسازان، کوچه حاج حسن، بن بست اول برگزار می‌شود.

کد خبر 6205704

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha