۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۵:۵۱

آشنایی با کتاب روانشناسی کودکان استثنایی قاسملو

آشنایی با کتاب روانشناسی کودکان استثنایی قاسملو

کتاب کودکان استثنایی توسط فاطمه قاسملو رتبه ۱کنکور ارشد روانشناسی وزارت علوم و وزارت بهداشت در ۲۲۴ صفحه تالیف و از انتشارات سلمان آزاده (ارشدیار) منتشر شده است.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، کتاب کودکان استثنایی توسط فاطمه قاسملو رتبه ۱کنکور ارشد روانشناسی وزارت علوم و وزارت بهداشت در ۲۲۴ صفحه تألیف و از انتشارات سلمان آزاده (ارشدیار) منتشر شده است و برای داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی و آزمون دکتری تخصصی روانشناسی و همچنین آزمون‌های استخدامی دبیری روانشناسی و آموزگار ابتدایی و استثنایی وزارت آموزش و پرورش و روانشناسی وزارت بهداشت مناسب است.

کتاب کودکان استثنایی قاسملو

کتاب کودکان استثنایی فاطمه قاسملو جلد اول یکی از بهترین و کامل‌ترین کتاب‌های کتاب کودکان استثنایی برای کنکور ارشد روانشناسی است که داوطلبین کنکور ارشد رواشناسی می‌توانند این کتاب را با تخفیف ویژه از سایت ۲۰ تدریس تهیه نمائید.

خرید با تخفیف کودکان استثنایی فاطمه قاسملو

کودکان استثنایی فاطمه قاسملو جلد دوم، با مرور عمیق درس روانشناسی کودکان استثنایی و با هدف یادگیری و جمع‌بندی مطالب مرتبط با کنکور، دو جلد و ۱۶ فصل را شامل می‌شود. یکی از ویژگی‌های اساسی این مجموعه، حل تمام سوالات طبقه‌بندی‌شده درس کودکان استثنایی کنکور کارشناسی ارشد از سال ۱۳۹۰ تا ۱۴۰۲ به همراه پاسخ تشریحی آنان است.

به گفته نویسنده کتاب، خانم فاطمه قاسملو، ویژگی‌ای که این مجموعه را از سایر مجموعه‌ها متمایز می‌کند این است که در این مجموعه برای فهم و بخاطر سپاری بهتر مطالب از جداول و نمودارهای متعدد استفاده شده است. همچنین علاوه بر اینکه مطالب دارای انسجام هستند، از بیان قوی نیز برخوردارند. همچنین در جزوه پیش رو معانی انگلیسی اصطلاحات تخصصی در پاورقی آورده شده است.

آشنایی با کتاب روانشناسی کودکان استثنایی قاسملو

سرفصل جلد دوم کتاب کودکان استثنایی

ناتوانی‌های یادگیری خاص

اختلال نقص توجه / بیش فعالی (ADHD)

اختلالات هیجانی و رفتاری

نابینایی و کم بینایی

ناشنوایی و کم‌شنوایی

اختلالات حرکتی عصبی رشدی

ناتوانی‌های جسمانی و آسیب‌های سلامتی

ناتوانی‌های نادر، متعدد و چند گان

سرفصل‌های کتاب کودکان استثنایی قاسملو جلد ۱

کلیات روانشناسی کودکان استثنایی

آموزش و پرورش استثنایی (آموزش ویژه)

پیشگیری و مداخله زود هنگام

تیزهوشی

کم توانی ذهنی

سبب شناسی کم توانی ذهنی

اختلال ارتباط

اختلال طیف اوتیسم ASD

خرید کودکان کودکان استثنایی فاطمه قاسملو از سایت ۲۰ تدریس

کتاب کودکان استثنایی توسط فاطمه قاسملو ر تبه ۱کنکور ارشد روانشناسی وزارت علوم و وزارت بهداشت در ۲۲۴ صفحه تالیف و از انتشارات سلمان آزاده (ارشدیار) منتشر شده است و برای داوطلبین کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی و آزمون دکتری تخصصی روانشناسی و همچنین آزمون‌های استخدامی دبیری روانشناسی و آموزگار ابتدایی و استثنایی وزارت آموزش و پرورش و روانشناسی وزارت بهداشت مناسب می‌باشد.

بی شک، هر خواننده انتظار دارد با خواندن یک کتاب جامع از خواندن سایر کتابهای مرتبط بی نیاز گردد؛ بدون مبالغه، با خواندن هر دو جلد این مجموعه که برای گردآوری آن بیش از ۶ ماه زمان صرف شده است؛ از خواندن دیگر کتابهای مرتبط بی نیاز می‌شوید. شما می‌توانید این کتاب را از سایت و فروشگاه کتاب ۲۰ تدریس خریداری نمایید که ما در سریع‌ترین زمان برای شما ارسال کنیم

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6205753

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha