۳ شهریور ۱۴۰۳، ۱۶:۵۰

طبق آمار ارائه شده؛

دو مدافع و یک دروازه‌بان بهترین‌های هفته دوم لیگ برتر شدند

دو مدافع و یک دروازه‌بان بهترین‌های هفته دوم لیگ برتر شدند

مدافعان تیم‌های استقلال تهران و سپاهان در کنار دروازه‌بان پرسپولیس، ۳ بازیکن برتر این هفته از مسابقات لیگ برتر را تشکیل دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر جمعه شب (دوم شهریور) به پایان رسید و تیم‌های سپاهان، تراکتور و استقلال تهران به ترتیب در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند و تیم‌های چادرملو، استقلال خوزستان و مس رفسنجان ۳ تیم انتهای جدول هستند. پرسپولیس هم با دو امتیاز در مکان هشتم جدول قرار گرفت تا همچنان هواداران این تیم چشم انتظار اولین پیروزی تیم خود در فصل جدید باشند.

با انجام دیدارهای هفته دوم، رامین رضائیان مدافع - وینگر تیم فوتبال استقلال تهران که توانست هر دو گل تیمش را در جریان بازی با ملوان به ثمر برساند با کسب امتیاز ۹۰/‌‬ ۷ از ۱۰ بهتر از بازیکنان دیگر تیم‌ها عنوان بهترین بازیکن هفته دوم را به نام خود به ثبت رساند.

پس از رامین رضائیان، محمدامین حزباوی مدافع جوان سپاهان که گل اول تیمش را مقابل خیبر خرم آباد به ثمر رساند با کسب امتیاز ۸۷/‌‬ ۷ از ۱۰ در مکان دوم قرار گرفت. حزباوی همچنین در بازی با خیبر فرصت‌های دیگری را هم برای گلزنی داشت که با بی دقتی آنها را از دست داد.

«الکسیس گندوز» دروازه بان الجزایری تیم فوتبال پرسپولیس در مصاف با تراکتور ۷ سیو موفق را از خود به جای گذاشت و با اینکه یک گل دریافت کرد اما بارها مانع از ورود توپ به دروازه‌اش شد و امتیاز ۷۹/‌‬ ۷ از ۱۰ را به دست آورد تا پس از رضائیان و حزباوی در مکان سوم برترین بازیکنان هفته دوم قرار گیرد.

احمدرضا زنده روح کاپیتان باتجربه تیم فوتبال گل گهر در مصاف با استقلال خوزستان عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و امتیاز ۷۸/‌‬ ۷ را به دست آورد. او در این بازی دو پاس کلیدی را برای هم تیمی‌های خود ارسال کرد و نقش پررنگی در کسب نتیجه دو بر صفر تیمش داشت.

با اینکه مس رفسنجان نتوانست از سد فولاد خوزستان بگذرد اما مجید نصیری با ۸ عملکرد دفاعی توانست نمره ۶۸/‌‬ ۷ را از آن خود کند و بارها مانع از نفوذ بازیکنان فولاد شد. او در مکان پنجم بهترین بازیکنان هفته دوم قرار گرفت.

عارف حاجی عیدی با گل زیبایی که در جریان بازی آلومینیوم و نساجی به ثمر رساند نمره ۶۱/‌‬ ۷ را کسب کرد و در جایگاه ششم برترین بازیکنان هفته لیگ برتر قرار گرفت.

در مصاف دو تیم چادرملو و شمس آذر که با نتیجه تساوی خاتمه یافت، علی آزادمنش مدافع تیم شمس آذر تنها پاس گل تیمش را فراهم کرد و با ۴۸/‌‬ ۷ امتیاز در جایگاه هفتم بهترین بازیکنان قرار گرفت.

مصطفی احمدی هم در جریان بازی دو تیم ذوب آهن و هوادار توانست عملکرد خوبی را از خود در میانه‌های زمین نشان دهد و با کسب امتیاز ۴۱/‌‬ ۷ در مکان هشتم بهترین بازیکن هفته قرار گرفت.

کد خبر 6205804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حامد ۰۶:۱۲ - ۱۴۰۳/۰۶/۰۴
      0 0
      گل مدافع اصفهان به خیبر خطا بود بخاطر گل خطا لقب بهترین مدافع رو نمیدن به کسی